طراحی مدل کسب وکار شرکت های ICT: مطالعه موردی شرکت مخابرات ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی مدل کسب وکار شرکت های ICT: مطالعه موردی شرکت مخابرات ایران دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی مدل کسب وکار شرکت های ICT: مطالعه موردی شرکت مخابرات ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی مدل کسب وکار شرکت های ICT: مطالعه موردی شرکت مخابرات ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی مدل کسب وکار شرکت های ICT: مطالعه موردی شرکت مخابرات ایران :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : اقتصاد و تجارت نوین

تعداد صفحات :۳۰

هم اکنون چالشی عظیم برای ایجاد مدل های کسب وکار مبتنی بر راهبردهای الکترونیکی به وجود آمده است تا سازمان های سنتی و با هم افزایی زیاد را به سازمان های پویا و با هم افزایی کم تبدیل کند. دستیابی به چنین سازمان هایی، بدون بهره مندی از طراحی مدل های موفق و شناخت استانداردهای مربوط به آن صنعت امکان پذیر نیست. در این مقاله ابتدا مروری بر ادبیات مدل کسب و کار داشته، سپس با توجه به مزیت های موجود در مدل های مبنایی کسب وکار، مدل کسب وکار شرکت مخابرات ایران (وضع موجود) تبیین می شود. در این مقاله سعی شده تا دستیابی به چند هدف میسر گردد. هدف اصلی مقاله، ایجاد درکی مشترک در فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارتباط با شرکت مخابرات ایران است. این مطالعه از طریق بررسی مستندات، مصاحبه با خبرگان دانشگاهی، متخصصان این حوزه و نیز جلسات متعدد با مدیران سطوح مختلف شرکت جمع آوری شده اند.

کلید واژه: مدل کسب وکار، مدل مبنایی کسب وکار، ICT، شرکت مخابرات ایران

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.