مقایسه عملکرد و ایمنی آزادراه ها با و بدون محدودسازی وسایل نقلیه سنگین با استفاده از شبیه سازی نرم افزاری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه عملکرد و ایمنی آزادراه ها با و بدون محدودسازی وسایل نقلیه سنگین با استفاده از شبیه سازی نرم افزاری دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه عملکرد و ایمنی آزادراه ها با و بدون محدودسازی وسایل نقلیه سنگین با استفاده از شبیه سازی نرم افزاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه عملکرد و ایمنی آزادراه ها با و بدون محدودسازی وسایل نقلیه سنگین با استفاده از شبیه سازی نرم افزاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه عملکرد و ایمنی آزادراه ها با و بدون محدودسازی وسایل نقلیه سنگین با استفاده از شبیه سازی نرم افزاری :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشنامه حمل و نقل

تعداد صفحات :۱۶

به دلیل رشد روزافزون حمل و نقل کالا و حرکت بسیار زیاد کامیون ها و وسایل نقلیه سنگین، مسیرهای پر تردد آزادراهی با کاهش سطح ایمنی همراه شده است. در نتیجه بررسی جداسازی یا ایجاد محدودیت عبور برای وسایل نقلیه سنگین از وسایل نقلیه سواری به منظور کاهش برهم کنش آنها، با استفاده از تکنیک خطوط ویژه یا محدودیت خط برای وسایل نقلیه سنگین ضروری به نظر می رسد. محدودیت خط برای وسایل نقلیه سنگین، روشی است که در کشور ما مورد استفاده قرار می گیرد ولی مطالعه ای در ارتباط با آن صورت نگرفته است. در دنیا نیز تلاش های اندکی در رابطه با ارایه یک معیار مناسب فراگیر برای تشخیص لزوم یا عدم لزوم استفاده از محدودیت خط در یک آزادراه یا بزرگراه مطرح شده است. در این تحقیق به بررسی وجود یا نبود محدودیت خط در آزادراه های ایران و مقایسه این دو حالت پرداخته شده و میزان تاثیر چندین پارامتر در این فرآیند، بررسی شده است. در همین راستا برای شبیه سازی، از نرم افزار ترافیکی VISSIM استفاده شده و برای مطالعه موردی نیز محدوده ای از مسیر آزادراه تهران- قم بررسی شده است. همچنین برای بررسی ایمنی از نرم افزار SSAM استفاده شده و برای مطابقت با شرایط محلی، کالیبراسیون و اعتبارسنجی مدل، مورد بررسی قرار گرفته است. برای این تحقیق وجود محدودیت خط برای وسایل نقلیه سنگین از نظر عملکردی حدود ۴ درصد مناسب تر و از لحاظ ایمنی بر خلاف انتظار تا حدی ضعیف تر ار حالت عدم وجود محدودیت خط می باشد که می توان افزایش برخوردها و کاهش ایمنی پس از ایجاد محدودیت خط را به تجمع وسایل نقلیه سنگین در خطوط سمت راست و پیچیده شدن تغییر خط خودروهای سواری برای خروج از آزادراه و وارد شدن به رمپ خروجی مرتبط دانست.

کلید واژه: شبیه سازی، VISSIM، محدودیت خط، وسایل نقلیه سنگین، معیار عملکردی و ایمنی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.