خودارزیابی مدیران و کاربران شبکه در خصوص تاثیر سیستم اطلاعات بیمارستانی بر عملکرد و فرآیندهای کار بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 خودارزیابی مدیران و کاربران شبکه در خصوص تاثیر سیستم اطلاعات بیمارستانی بر عملکرد و فرآیندهای کار بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد خودارزیابی مدیران و کاربران شبکه در خصوص تاثیر سیستم اطلاعات بیمارستانی بر عملکرد و فرآیندهای کار بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی خودارزیابی مدیران و کاربران شبکه در خصوص تاثیر سیستم اطلاعات بیمارستانی بر عملکرد و فرآیندهای کار بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن خودارزیابی مدیران و کاربران شبکه در خصوص تاثیر سیستم اطلاعات بیمارستانی بر عملکرد و فرآیندهای کار بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدیریت اطلاعات سلامت

تعداد صفحات :۱۳

مقدمه: اطلاعات صحیح و جامع، چنانچه به موقع در اختیار مدیران قرار گیرد، خطر اتخاذ تصمیمات نادرست را به حداقل خواهد رساند. پر واضح است که در سازمان‌ های متلاطم امروزی، سیستم اطلاعات بیمارستانی (HIS یاHospital information system ) می ‌تواند نقش مهمی را ایفا نماید. این پژوهش با هدف ارزیابی مدیران و کاربران شبکه در خصوص تاثیر سیستم اطلاعات مدیریت بیمارستانی بر عملکرد و فرایندهای کار بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود در سال ۱۳۸۷ انجام شد.روش بررسی: این پژوهش کاربردی است که به شیوه‌ توصیفی – مقطعی انجام شد. با توجه به محدود بودن کاربران و مدیران (۱۴۲ نفر) و نیاز به اطلاعات دقیق، تمام نمونه ‌ها به روش سرشماری مورد مطالعه قرار گرفتند و پرسشنامه ‌ای حاوی ۲۷ سوال (۷ سوال عمومی و ۲۰ سوال تخصصی) در اختیار آنان قرار گرفت که به صورت خودایفا تکمیل گردید. اعتبار پرسشنامه به روش علمی تایید و پایایی آن برابر ۰.۸۷۹ بود. جهت تحلیل داده‌ ها از نرم ‌افزارSPSS16 استفاده گردید و نتایج به صورت جداول و نمودار نمایش داده شد.یافته‌ ها: ۳۳.۱ درصد از افراد مورد مطالعه مرد و ۶۶.۹ درصد زن بودند. ۶۴.۶ درصد افراد دارای مدارک تحصیلی لیسانس و بالاتر و ۳۵.۴ درصد دارای مدارک تحصیلی پایین ‌تر بودند. ۹.۲ درصد از افراد منشی، ۸.۵ درصد بهیار، ۵۷.۷ درصد پرستار، ۶.۹ درصد سرپرستار بودند و ۱۷.۷ درصد را سایر رشته ‌ها مانند اتاق عمل، مامایی، رادیولوژی و علوم آزمایشگاهی تشکیل می‌ دادند. میانگین نمرات کلی (۷۱.۹۲ از ۱۰۰) حاکی از نگرش مثبت کاربران و مدیران بود. میانگین نمرات نگرش منشی ‌ها بیش از سایر کاربران و میانگین نمرات نگرش سرپرستاران و سوپروایزرها کمتر از سایر گروه‌ ها بود. بین میانگین نمرات نگرش با سن، جنس، تحصیلات، مدت زمان کار با شبکه در روز و شغل رابطه معنی ‌داری مشاهده نشد (P>0.05)؛ اما بین میانگین نمرات نگرش با سابقه‌ کار رابطه‌ معنی ‌داری مشاهده گردید (P=0.02).نتیجه ‌گیری: به منظور بهبود نگرش کلیه‌‌ کاربران به خصوص مدیران (با توجه به بالا نبودن نمره‌ نگرش)، برگزاری کارگاه‌ های آموزشی در زمینه‌ کاربرد تکنولوژی ‌های نوین اطلاعات در مدیریت اثربخش و ارایه‌ پس ‌خوراندی از کارکرد شبکه با رویکرد، تحلیل هزینه – کارآیی، هزینه – منفعت و هزینه – اثربخشی می ‌تواند به بهبود وضعیت فعلی کمک نماید.

کلید واژه: خودارزیابی، بیمارستان ‌ها، سیستم اطلاعات بیمارستانی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.