مقیاس بومی بازارگرایی بانک های تجاری ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقیاس بومی بازارگرایی بانک های تجاری ایران دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقیاس بومی بازارگرایی بانک های تجاری ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقیاس بومی بازارگرایی بانک های تجاری ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقیاس بومی بازارگرایی بانک های تجاری ایران :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))

تعداد صفحات :۲۸

در تحقیق حاضر در راستای بهبود عملکرد بانک های تجاری کشور در حوزه بین المللی و ارزی، بازارگرایی در این بانک ها به عنوان یک عامل موثر مورد توجه قرار گرفته تا یک مقیاس بومی برای سنجش آن در بانک های تجاری کشور توسعه داده شود و همچنین وضعیت بانک های تجاری کشور بر اساس این مقیاس مشخص شود. پس از مطالعات نظری و اکتشافی از منابع داخلی و خارجی (الکترونیکی و غیر الکترونیکی)، یک مقیاس جامع ترسیم شده است که نشان دهنده ابعاد بازارگرایی با رویکرد ذینفع محور است. به منظور سنجش اعتبار مقیاس طراحی شده نظرات ۵۰ نفر از خبرگان دریافت و مورد تجزیه و تحلیل واقع شده است. بر اساس مقیاس تایید شده از سوی خبرگان، در بانک های تجاری توزیع و گردآوری شده است. با عنایت به بررسی ۵ بانک تجاری بزرگ و دریافت نظر ۶۰ نفر از هر بانک، در مجموع از ۳۰۰ نفر از مدیران و کارشناسان بخش بین المللی بانک های تجاری کشور نظرسنجی شده است. یکی از یافته های این مطالعه «مقیاس بومی سنجش بازارگرایی در بانک های تجاری کشور» است که در آن نقش و اهمیت مولفه های اصلی به ترتیب (۱) رفتار هوشمند، (۲) تحلیل و برنامه ریزی پاسخ راهبردی، (۳) اجرا و کنترل پاسخ راهبردی، و (۴) سیستم ها و بخش های هماهنگ است. یافته دیگر این مطالعه نشان می دهد وضعیت این مقیاس در بانک های تجاری ملی ایران، صادرات، ملت و سپه مناسب بوده و فقط در بانک تجارت نامناسب است. این نتایج می تواند مبنای پیشنهادات سازنده ای برای نظام بانکی کشور و نیز هر کدام از بانک ها در خصوص افزایش ارتقای بازارگرایی آنها باشند.

کلید واژه: بازارگرایی، بازارگرایی در بنگاه های خدماتی و بانک ها، ایجاد هوشمندی، نشر هوشمندی، مشتری گرایی، رقیب گرایی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.