برداشت ادراکی از لوازم خانگی ایرانی و کره ای
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
برداشت ادراکی از لوازم خانگی ایرانی و کره ای دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد برداشت ادراکی از لوازم خانگی ایرانی و کره ای کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برداشت ادراکی از لوازم خانگی ایرانی و کره ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن برداشت ادراکی از لوازم خانگی ایرانی و کره ای :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))
تعداد صفحات :۲۲
در بازارهای کنونی که مشتریان برای تنظیم قوانین بازی رقابتی دارای قدرت کافی اند می باشند، لزوم توجه به کلیه اصول بازاریابی از سوی شرکت ها به منظور بقا و موفقیت در هر کسب و کاری بیش از پیش احساس می شود. در سال های اخیر، افزایش انواع محصولات وارداتی در بازار لوازم خانگی از یک سو و سیاست دولت در حمایت از محصولات مشابه ساخت داخل از سوی دیگر، باعث ایجاد فضای رقابتی جدیدی در این کسب و کار شده است. این تحقیق از نظر هدف کاربردی، از نظر شیوه جمع آوری اطلاعات، پیمایشی و ابزار جمع آوری اطلاعات آن، پرسشنامه است. طی این تحقیق، جایگاه برند محصول یخچال فریزر شرکت های مذکور از دیدگاه مشتریان آنها با استفاده از فن نقشه ادراکی ترسیم شد و در نهایت بر اساس نتایج به دست آمده، نقاط قوت و ضعف برند محصولات مزبور ، در قالب چهار متغیر آمیخته بازاریابی شناسایی شد که بر این اساس، به غیر از متغیر قیمت، شرکت ال جی از حیث سایر متغیرها در موقعیت و جایگاه بهتری نسبت به شرکت امرسان قرار دارد.
کلید واژه: جایگاه، برند، لوازم خانگی، محصول یخچال فریزر، نقشه ادراکی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.