طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تامین: تبیین مفهوم کیفیت خدمات دوسویه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تامین: تبیین مفهوم کیفیت خدمات دوسویه دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تامین: تبیین مفهوم کیفیت خدمات دوسویه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تامین: تبیین مفهوم کیفیت خدمات دوسویه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تامین: تبیین مفهوم کیفیت خدمات دوسویه :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))
تعداد صفحات :۲۵
امروزه در فضای رقابتی شدید، کلید مزیت رقابتی پایدار، فعالیت در قالب زنجیره تامین و ارائه خدمات با کیفیت بالا است. روابط بین کیفیت خدمات با عملکرد کسب و کار، کاهش هزینه ها و رضایت مشتری در تحقیقات مختلف تایید شده است. این تحقیق علاوه بر اینکه به کیفیت به عنوان ادراک شرکت مرکزی از خدمات دریافتی پرداخته، برای اولین بار انتظارات و ادراک تامین کننده از عملکرد شرکت مرکزی را نیز به عنوان جزئی دیگر از کیفیت خدمات مطرح می کند. به این ترتیب، کیفیت خدمات را در مفهومی جدید و به صورت دوسویه پیشنهاد می کند.برای اجرای مدل طراحی شده، شرکت های خودروسازی و تامین کنندگان مهم آنها به عنوان جامعه آماری در نظر گرفته شده که در مجموع ۳۵ زوج نمونه برای تحقیق انتخاب شده و شکاف های کلیدی در دو جهت مستقیم و معکوس بین عناصر زنجیره تامین تعریف و اندازه گیری شدند.نگاه دوسویه به کیفیت خدمات به همراه مدل مفهومی و شاخص های اندازه گیری آن در زنجیره تامین به عنوان سهم تئوریک و سهم روش شناسی تحقیق محسوب می شود.
کلید واژه: کیفیت خدمات، کیفیت خدمات لجستیک، زنجیره تامین، تحلیل شکاف
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.