بررسی الگوی مصرف رسانه ای دانش آموزان و تاثیرپذیری آنها از رسانه ها با هدف برنامه ریزی های آموزشی پلیس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی الگوی مصرف رسانه ای دانش آموزان و تاثیرپذیری آنها از رسانه ها با هدف برنامه ریزی های آموزشی پلیس دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی الگوی مصرف رسانه ای دانش آموزان و تاثیرپذیری آنها از رسانه ها با هدف برنامه ریزی های آموزشی پلیس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی الگوی مصرف رسانه ای دانش آموزان و تاثیرپذیری آنها از رسانه ها با هدف برنامه ریزی های آموزشی پلیس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی الگوی مصرف رسانه ای دانش آموزان و تاثیرپذیری آنها از رسانه ها با هدف برنامه ریزی های آموزشی پلیس :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات امنیت اجتماعی

تعداد صفحات :۲۶

امروزه رسانه ها، خصوصا رسانه های جمعی عامل مهمی در اثرگذاری بر افکار عمومی و جهت دهی به رفتارهای اجتماعی محسوب می شوند. از سویی جامعه دانش آموزی کشور و به ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه به عنوان آینده سازان این مرز و بوم از اهمیت و حساسیت خاصی برای مسوولان و دلسوزان نظام و جامعه برخوردارند. برای نیروی انتظامی این دسته از افراد جامعه از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و با توجه به شرایط سنی حساس آنها می بایست برنامه ریزی هوشمندانه ای را در جهت آموزشهای پلیسی – انتظامی مورد نیاز دانش آموزان مزبور به عمل آورد. پژوهش حاضربا هدف مشخص ساختن نوع رسانه های مورد استفاده دانش آموزان مقطع متوسطه سطح شهر تهران و همچنین میزان و نحوه استفاده از آنها، میزان اثرپذیری دانش آموزان دوره متوسطه از رسانه های مختلف خصوصا رسانه ملی، و کمک به تعیین نیازهای آموزشی جامعه هدف یاد شده و برنامه ریزی موثرتر آموزش های پلیسی برای آنها انجام یافته است. روش مورد استفاده در این تحقیق پیمایش بوده و جامعه آماری را دانش آموزان مقطع دبیرستان شهر تهران تشکیل می دهند که نمونه ای ۶۰۰ نفری از آنها به روش نمونه گیری خوشه ای مورد بررسی قرار گرفته اند. ابزار مورد استفاده نیز پرسشنامه محقق ساخته بوده که روایی آن به روش صوری و پایایی آن با محاسبه ضریب آلفا کرونباخ مورد تایید قرار گرفته است. نتایج حاکی از آن است که تلویزیون به عنوان پرمصرف ترین رسانه، قابلیت بیشتری برای جهت دهی به مسائل اجتماعی بالاخص موضوعات مرتبط با دانش آموزان را دارا است. همچنین با توجه به اینکه نزدیک به نیمی از دانش آموزن مصرف کننده مشترک برنامه های تلویزیون و ماهواره می باشند، به نظر می رسد که باید در برنامه ریزی برای تولید پیام در تلوزیون، به پیام های ارسالی ماهواره، کارکردها و تاثیرات ان توجه نمود. یافته های پژوهش حاکی از آن است که ۶۳ درصد از دانش آموزان از بازی های رایانه ای استفاده می کنند. این امر نشان دهنده اهمیت این رسانه در میان دانش آموزان است که خود می تواند قابلیت مناسبی برای انتقال پیام و آموزش های مورد نیاز دانش آموزان داشته باشد.

کلید واژه: مصرف رسانه ای، دانش آموزان مقطع دبیرستان، رسانه های جمعی، نظریه کاشت، آموزش های پلیسی – انتظامی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.