تاثیر آموزش شادکامی به شیوه شناختی- رفتاری فوردایس بر سلامت عمومی و هوش هیجانی دانشجویان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر آموزش شادکامی به شیوه شناختی- رفتاری فوردایس بر سلامت عمومی و هوش هیجانی دانشجویان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر آموزش شادکامی به شیوه شناختی- رفتاری فوردایس بر سلامت عمومی و هوش هیجانی دانشجویان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر آموزش شادکامی به شیوه شناختی- رفتاری فوردایس بر سلامت عمومی و هوش هیجانی دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر آموزش شادکامی به شیوه شناختی- رفتاری فوردایس بر سلامت عمومی و هوش هیجانی دانشجویان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : تحقیقات روانشناختی

تعداد صفحات :۲۱

در این پژوهش، به منظور بررسی اثر بخشی آموزش شادکامی بر سلامت عمومی و هوش هیجانی دانشجویان با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی چند مرحله ای تعداد ۵۰۰ دانشجو به پرسشنامه سلامت عمومی گلدبرگ (۱۹۷۹) پاسخ دادند سپس، هفتاد نفر از دانشجویانی که از سلامت روان پایین برخوردار بودند به شیوه تصادفی انتخاب و به دو گروه ۳۵ نفری آزمایش و گواه تقسیم شدند. به منظور پیش آزمون برروی دو گروه آزمون هوش هیجانی پترایدز و فارنهام (۲۰۰۲)، اجرا شد. سپس، برای گروه آزمایش، ۸ جلسه ۱۲۰ دقیقه ای آموزش شادکامی به شیوه شناختی رفتاری فوردایس برگزار گردید برروی گروه گواه هیچ روشی اعمال نشد. پس از اجرای جلسات آموزشی دوباره هر دو گروه با آزمون های سلامت عمومی و هوش هیچانی پس آزمون شدند. به منظور پایداری اثر آموزش سه ماه بعد هر دو گروه مورد پیگیری قرار گرفتند. نتایج نشان می دهد آموزش شادکامی به شیوه شناختی رفتاری موجب افزایش سلامت عمومی و هوش هیجانی دانشجویان شده است. این نتایج در مرحله پیگیری نیز برقرار بود، آموزش شادکامی در افزایش سلامت عمومی و هوش هیجانی دانشجویان دختر و پسر تفاوت معناداری نشان نداد و تاثیر آموزش شادکامی به عنوان متغیر مستقل بر متغیرهای وابسته با توجه به عامل جنسیت معنادار نبود.

کلید واژه: شادکامی به شیوه شناختی رفتاری، هوش هیجانی، سلامت عمومی و دانشجویان

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.