مدلی جهت دسته بندی ریسکی گروه های مشتریان بیمه بدنه اتومبیل بر اساس ریسک با استفاده از تکنیک داده کاوی (مورد مطالعه: بیمه بدنه اتومبیل در یک شرکت بیمه ای)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدلی جهت دسته بندی ریسکی گروه های مشتریان بیمه بدنه اتومبیل بر اساس ریسک با استفاده از تکنیک داده کاوی (مورد مطالعه: بیمه بدنه اتومبیل در یک شرکت بیمه ای) دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدلی جهت دسته بندی ریسکی گروه های مشتریان بیمه بدنه اتومبیل بر اساس ریسک با استفاده از تکنیک داده کاوی (مورد مطالعه: بیمه بدنه اتومبیل در یک شرکت بیمه ای)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدلی جهت دسته بندی ریسکی گروه های مشتریان بیمه بدنه اتومبیل بر اساس ریسک با استفاده از تکنیک داده کاوی (مورد مطالعه: بیمه بدنه اتومبیل در یک شرکت بیمه ای)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدلی جهت دسته بندی ریسکی گروه های مشتریان بیمه بدنه اتومبیل بر اساس ریسک با استفاده از تکنیک داده کاوی (مورد مطالعه: بیمه بدنه اتومبیل در یک شرکت بیمه ای) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)

تعداد صفحات :۳۰

در کشور ما بیمه اتومبیل از مهم ترین رشته های بیمه ای است که سهم عمده ای در پرتفوی صنعت بیمه دارد. در ایران نرخ حق بیمه بدنه اتومبیل با توجه به تعرفه بیمه مرکزی ج. ا. ا. تعیین می شود. هدف این تحقیق ارائه راهکار به شرکت های بیمه جهت تعیین نرخ حق بیمه بدنه اتومبیل با توجه به سطح ریسک هریک از مشتریان و یاری کردن سازمان های بیمه در جهت پیشبرد اهداف و به کارگیری استراتژی های مناسب در خصوص هر یک از دسته های مشتریان و بهبود موقعیت فعلی در بازار است. در مدل ارائه شده در ابتدا عوامل تاثیرگذار بر ریسک بیمه گذاران طی دو مرحله شناسایی شد. در مرحله اول هیجده فاکتور ریسک در چهار گروه شامل مشخصات جمعیت شناختی، مشخصات اتومبیل، مشخصات بیمه نامه و سابقه راننده از بین مقالات علمی منتشر شده در مجلات معتبر در بازه سال های ۲۰۰۹- ۲۰۰۰ استخراج شد و در مرحله دوم با استفاده از نظرسنجی از خبرگان، فاکتورهای نهایی تعیین گردید. پس از بخش بندی مشتریان با استفاده از شبکه خودسازمانده، ویژگی های مشتریان در هر یک از بخش ها شناسایی شد. شناسایی ویژگی های مشتریان، اولین گام برای تعریف حق بیمه های متفاوت بر اساس سطح ریسک هر مشتری است.

کلید واژه: بخش بندی مشتریان، شبکه خودسازمانده، بیمه بدنه اتومبیل

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.