رابطه هوش هیجانی و باورهای خود کار آمد پرستاران بخش اورژانس با رضایت بیماران از فرآیند درمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه هوش هیجانی و باورهای خود کار آمد پرستاران بخش اورژانس با رضایت بیماران از فرآیند درمان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه هوش هیجانی و باورهای خود کار آمد پرستاران بخش اورژانس با رضایت بیماران از فرآیند درمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه هوش هیجانی و باورهای خود کار آمد پرستاران بخش اورژانس با رضایت بیماران از فرآیند درمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه هوش هیجانی و باورهای خود کار آمد پرستاران بخش اورژانس با رضایت بیماران از فرآیند درمان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : بیمارستان

تعداد صفحات :۱۰

زمینه و هدف: در تعامل سازنده با بیماران، هوش هیجانی و باورهای خود کارآمد پرستاران، جایگاه ارزنده ای دارد. پرستارانی که از هوش هیجانی بالاتر و خود کارآمدی بیشتر برخوردارند می توانند با جلب نظر بیماران و همراهانشان، به همکاری و تداوم درمان کمک کرده، رضایت مندی از فرآیند درمان را درآنها ارتقا بخشند.مواد و روش ها: دریک پژوهش با رویکرد توصیفی- مقطعی، برای بررسی رابطه بین هوش هیجانی، باورهای خود کارآمد پرستاران با رضایتمندی بیماران از فرآیند درمان، ۴۵ پرستار زن شاغل دربخش اورژانس بیمارستانهای دولتی و خصوصی شهر رشت، پرسشنامه های هوش هیجانی و خودکارآمدی را تکمیل کردند، برای اندازه گیری میزان رضایت مندی بیماران مراجعه کننده به اورژانس نیز از ۴۵ بیمار خواسته شد تا پرسشنامه رضایت مندی از فرآیند درمان را تکمیل کنند. داده های بدست آمده با آزمون همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.یافته ها: نتایج نشان داد که بین هوش هیجانی و خود کارآمدی پرستاران و رضایتمندی بیماران از فرآیند درمان رابطه معنی دار وجود دارد (P<0.01). تحلیل رگرسیون نیز نشان داد که متغیرهوش هیجانی توانسته است رضایتمندی بیماران را پیش بینی کند (P<0.01). در عین حال خود کارآمدی نتوانست رضایتمندی بیماران را پیش بینی کند.نتیجه گیری: با توجه به منافع فردی و اجتماعی رضایتمندی بیماران از فرآیند درمان، با ارائه آموزشهای مناسب درجهت ارتقا هوش هیجانی و خود کارآمدی پرستاران بخش اورژانس، باید فرهنگ ارتباط مناسب بین پرستاران و بیماران را ارتقا داد.

کلید واژه: هوش هیجانی، باورهای خود کارآمد، رضایتمندی بیماران، فرآیند درمان

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.