رتبه بندی ابزارهای روابط عمومی بر مبنای مدل AIDA در بخش تولیدی صنعت ورزش با روش AHP


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رتبه بندی ابزارهای روابط عمومی بر مبنای مدل AIDA در بخش تولیدی صنعت ورزش با روش AHP دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رتبه بندی ابزارهای روابط عمومی بر مبنای مدل AIDA در بخش تولیدی صنعت ورزش با روش AHP  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رتبه بندی ابزارهای روابط عمومی بر مبنای مدل AIDA در بخش تولیدی صنعت ورزش با روش AHP،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رتبه بندی ابزارهای روابط عمومی بر مبنای مدل AIDA در بخش تولیدی صنعت ورزش با روش AHP :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش های مدیریت ورزشی و علوم حرکتی

تعداد صفحات :۱۷

روابط عمومی یکی از مهم ترین عوامل موثر در سرنوشت هر سازمان و از ارکان جدایی ناپذیر آن است. بوضوح می توان دریافت که یکی از مهم ترین و حساس ترین وظایف روابط عمومی ها در بعد برون سازمانی، برقراری ارتباطی صحیح و اندیشمندانه بر پایه عقل و خرد با رسانههای جمعی است. با توجه نقش بسیار حیاتی و مهم روابط عمومی در رساندن پیام سازمان به مخاطبان، هدف این مقاله رتبه بندی ابزارهای روابط عمومی و انتخاب مناسب ترین آنها برای بخش تولیدی صنعت ورزش است، بدین منظور، نظرات ۳۰ مدیر بازاریابی شرکت های تولیدکننده محصولات ورزشی، از طریق پاسخگویی به پرسشنامه محقق ساخته بر مبنای مدل AIDA، جمع آوری شد. روایی (صوری، محتوایی) پرسشنامه توسط متخصصان تایید و پایایی آنها به خاطر نرخ ناسازگاری پرسشنامه ها که کمتر از ۰.۱ بود، تایید گردید. جهت تحلیل داده ها از روش AHP و نرم افزارExpert choice 11) ) استفاده شد که نتایج نشان داد در سطح چهارم برگزاری سمینار و کنفرانس، از نظر ایجاد آگاهی، ایجاد علاقه و تمایل و سوق دادن مشتریان به خرید، بیشترین اهمیت را میان سایر ابزارهای روابط عمومی داشت. نتایج در سطح سوم برمبنای مدلAIDA نشان داد که از نظر ایجاد آگاهی، تبلیغات با ضریب اولویت (۰.۳۶۰) و روابط عمومی با ضریب اولویت (۰.۳۳۴)، از نظر ایجاد علاقه و تمایل، پیشبرد فروش با ضریب اولویت (۰.۳۵۹)، از نظر سوق دادن مشتریان به خرید، فروش شخصی با ضریب اولویت (۰.۴۴۰) اهمیت بیشتری داشتند.

کلید واژه: آمیخته ترویج، روابط عمومی، روش تحلیل سلسله مراتبی (AHP)، مدل AIDA

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.