مقاله اثرگذاری و نقش احساس در فرایند طراحی محصول درآمدی بر روش شناسی مهندسی کانسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اثرگذاری و نقش احساس در فرایند طراحی محصول درآمدی بر روش شناسی مهندسی کانسی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اثرگذاری و نقش احساس در فرایند طراحی محصول درآمدی بر روش شناسی مهندسی کانسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثرگذاری و نقش احساس در فرایند طراحی محصول درآمدی بر روش شناسی مهندسی کانسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اثرگذاری و نقش احساس در فرایند طراحی محصول درآمدی بر روش شناسی مهندسی کانسی :

مقاله اثرگذاری و نقش احساس در فرایند طراحی محصول درآمدی بر روش شناسی مهندسی کانسی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در ۱۳۸۷ در نشریه بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت تولید (فارسی)(نشریه بین المللی علوم مهندسی) از صفحه ۱۵۱ تا ۱۶۰ منتشر شده است.
نام: اثرگذاری و نقش احساس در فرایند طراحی محصول درآمدی بر روش شناسی مهندسی کانسی
این مقاله دارای ۱۰ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله مهندسی کانسی
مقاله احساس و عواطف
مقاله روش شناسی
مقاله طراحی محصول
مقاله ازگونومی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
امروزه محصولات و تولیدات نیازمند در نظر گرفتن عواطف و احساسات حقیقی درونی کاربران هستند تا خریداران بتوانند تفاوت هر محصول را از محصول دیگر تشخیص داده و با خرید آن رضایت مندی خود را نشان دهند. مهندسی کانسی به عنوان یک تکنولوژی نوین ارگونومی مشتری مدار (مصرف کننده گرا) بر مبنای علوم مختلف و کامپیوتر برای توسعه محصولات جدید شکل گرفته است. این تکنولوژی به صورت “انتقال احساس و تصور مشتری یا همان مصرف کننده نسبت به یک محصول به عناصر طراحی” تعریف شده است. احساسات نهایی به عنوان داده های ورودی سنجیده شده،‌ متعادل و تجزیه و تحلیل شده و نهایتا توسط مهندسی کانسی پردازش می شوند. تا با کلیه اطلاعات بدست آمده نحوه ی ارتباط احساس روانشناسانه با محصول حاصل شود و به عبارتی طراحان را قادر کند که تصورات و احساسات مصرف کننده و مشتریان را در محصول جدید پیاده کنند. مهندسی کانسی این امکان و شرایط را برای طراحان فراهم می کند که قبل از ورود محصول به بازار، طراحی خود را مورد ارزیابی قرار دهند. این مقاله توضیح روش شناسی مهندسی کانسی، مفهوم و نحوه بکارگیری آن و همچنین به نقش احساس و عواطف در طراحی می پردازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.