شناسایی عوامل موثر بر کیفیت رابطه در بازار جرثقیل صنعتی در ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی عوامل موثر بر کیفیت رابطه در بازار جرثقیل صنعتی در ایران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی عوامل موثر بر کیفیت رابطه در بازار جرثقیل صنعتی در ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل موثر بر کیفیت رابطه در بازار جرثقیل صنعتی در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی عوامل موثر بر کیفیت رابطه در بازار جرثقیل صنعتی در ایران :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)

تعداد صفحات :۱۸

در ادبیات بازاریابی صنعتی کیفیت رابطه مورد توجه پژوهش ها قرار گرفته است. تاثیر مثبت بالا بودن کیفیت رابطه بر شرکای تجاری به ویژه تامین کنندگان و خریداران صنعتی از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گرفته است. متغیرهای مثبت تاثیرگذار بر رابطه مانند اعتماد، تعهد، رضایت، ارتباطات و گرایش بلندمدت و همچنین متغیرهای تاثیرگذار منفی نیز مانند فرصت طلبی و تعارض در این مقاله مورد توجه قرار گرفتند. با شناخت این متغیرها و با تقویت متغیرهای مثبت و کاهش اثرات متغیرهای منفی و با ایجاد رابطه بلندمدت، یک تامین کننده می تواند به دستاوردهای با ارزشی مانند حفظ مشتری که از جایگاه ویژه ای در ادبیات بازاریابی رابطه مند برخوردار است، دست یابد. روش پژوهش توصیفی و از نوع همبستگی و با نمونه ای از ۷۹ شرکت خریدار جرثقیل صنعتی، طرح مفهومی پژوهش با استفاده از آزمون معادلات ساختاری و با نرم افزار PLS مورد بررسی قرار گرفت. یافته های پژوهش نشان می دهد تامین کنندگان با حفظ و بهبود ویژگی محصول به عنوان متغیر مثبت و کاهش فرصت طلبی و تعارض به عنوان متغیر منفی می توانند رضایت و اعتماد خریداران خود را جلب کرده و آنها را به خود متهعد کنند. همچنین تامین کنندگان صنعتی با تمرکز بر تعهد، کیفیت رابطه (رضایت، اعتماد و تعهد) بین خریداران و تامین کنندگان صنعتی را افزایش داده که خود وفاداری و یا همان گرایش بلندمدت را در خریداران تقویت می کند.

کلید واژه: کیفیت رابطه، رضایت، اعتماد، تعهد و گرایش بلندمدت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.