جایگاه مدیریت تعارض و گشودگی ارتباط در ارتقای اعتماد کارکنان پرستاری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
29 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 جایگاه مدیریت تعارض و گشودگی ارتباط در ارتقای اعتماد کارکنان پرستاری دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد جایگاه مدیریت تعارض و گشودگی ارتباط در ارتقای اعتماد کارکنان پرستاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی جایگاه مدیریت تعارض و گشودگی ارتباط در ارتقای اعتماد کارکنان پرستاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن جایگاه مدیریت تعارض و گشودگی ارتباط در ارتقای اعتماد کارکنان پرستاری :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله دانشگاه علوم پزشکی گیلان

تعداد صفحات :۹

مقدمه: اعتماد سازمانی به معنی اشتیاق کارکنان برای انجام فرمان های مورد انتظار مدیر بدون نیاز به کنترل یا ارزشیابی است. شکل گیری فرایندهای سازمانی بر پایه اعتماد تحولی شگرف در تعامل کارکنان و مدیران، افزایش تعهد سازمانی، رضایت شغلی و بهبود عملکرد کارکنان بوجود آورده است.هدف: تعیین تاثیر مدیریت تعارض و گشودگی ارتباط بر میزان اعتماد کارکنان پرستاری بیمارستان های دولتی رشت در سال ۱۳۸۹مواد و روش ها: پژوهش به صورت مقطعی و توصیفی – تحلیلی انجام شد. جامعه هدف ۱۱۰۰ نفر از کارکنان پرستاری بیمارستان های دولتی رشت بودند، که پس از تحلیل عاملی و تعیین واریانس و قراردادن در فرمول، ۲۳۹ نفر انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه حاوی ۲۱ پرسش برای سنجش سه متغیر تعارض، اعتماد و گشودگی ارتباط بود. تعارض در دو بخش انواع (وظیفه، رابطه و فرایند) و ویژگی (شدت و مدت) با نظرسنجی از استادان، پس از بومی شدن و تایید روایی و پایایی آن تهیه و داده های تحقیق طی یک ماهه خرداد سال ۸۹، جمع آوری شد. در پردازش اطلاعات پرسشنامه از دو شیوه ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چندگانه با استفاده از نرم افزار spss استفاده شد.نتایج: بین تعارض وظیفه ای و اعتماد همبستگی وجود نداشت (R=11.4). بین تعارض رابطه ای، فرایندی و ویژگی های تعارض (شدت و مدت) و اعتماد همبستگی بدست آمد که به ترتیب در محدوده R=0.13 تا R=0.56 و با سطح معنی داری همه متغیرها (P<0.05) بود. همچنین، از رگرسیون چندگانه در تعیین تاثیر متغیرهای تعدیل گر گشودگی ارتباط، شدت تعارض و مدت آن بر رابطه بین انواع تعارض و اعتماد استفاده شد که دلتای تغییر (در رابطه بین متغیرها با ورود متغیر تعدیل گر) نشان دهنده وجود چنین رابطه تعدیل کننده ای بود.نتیجه گیری: طبق نتایج، بین تعارض فرایندی و رابطه ای با اعتماد، رابطه معنی دار معکوس وجود داشت، و گشودگی ارتباط و مدت تعارض بر رابطه تعارض و اعتماد تاثیر مثبت می گذارد، ولی شدت تعارض با تاثیر منفی بر رابطه تعارض و اعتماد باعث کاهش اعتماد می شود. لذا به مدیران توصیه می شود با به کارگیری دو استراتژی مدیریت تعارض و ایجاد ارتباطات مطلوب در محیط کار به افزایش اعتماد کارکنان و در نهایت موفقیت سازمان نائل آیند.

کلید واژه: سازمان های دولتی، مدیریت کارکنان

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.