عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)

تعداد صفحات :۲۸

ارزش ویژه برند مقصد گردشگری عبارتست از مجموع دارایی های (یا بدهی ‏های) برند در رابطه با نام و سمبل مقصد گردشگری که موجب تغییراتی در ارزش خدمات و تجاربی که در آنجا فراهم می شود تعیین می ‌گردد. هر ساله این ارزش توسط موسسات معتبر جهانی در مورد برندهای مختلف بین المللی اندازه گیری می ‏شود. در بسیاری از موارد، ارزش ویژه برند از ارزش دارائی های فیزیکی به مراتب بیشتر است. با توجه به تفاوت های فرهنگی، اجتماعی، و خصوصیات مقصدهای گردشگری ایران، این نوشتار بر اساس ارزیابی گردشگران داخلی از ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهر یزد با استفاده از مدل کونکنیک (۲۰۰۷) تدوین شده است. جامعه آماری، شامل گردشگران بالقوه ای است که در دوره زمانی ۱۵ فروردین تا ۱۵ اردیبهشت سال ۱۳۸۹ در ورودی های شهر تهران در دسترس بودند. برای تجزیه و تحلیل نتایج از روش های آماری تحلیل عاملی تاییدی استفاده شده است. تحقیق در پی شناسایی عوامل اصلی تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از دید گردشگران و تعیین و میزان اهمیت هر کدام از این عوامل در ارزیابی گردشگران از ارزش ویژه برند مقصد گردشگری است. نتایج حاصل از این تحقیق نشان داده است که علاوه بر تصویر برند که در مطالعات ۳۰ سال اخیر به عنوان مهمترین عامل ارزیابی گردشگران از برند مقصد گردشگری تلقی شده است، وفاداری به برند، کیفیت ادراک شده و آگاهی به برند مقصد گردشگری نیز به صورت مستقیم بر ارزش ویژه برند شهر یزد تاثیر دارند و از نظر اهمیت، وفاداری به برند مهمترین عامل تاثیرگذار شناخته شده است.

کلید واژه: ارزش ویژه برند مقصد گردشگری، آگاهی از برند، وفاداری به برند، تصویر ذهنی برند، کیفیت ادراک شده، شهر یزد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.