سطح بندی مقصدهای گردشگری: واکاوی مفهومی نو در برنامه ریزی فضایی گردشگری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
سطح بندی مقصدهای گردشگری: واکاوی مفهومی نو در برنامه ریزی فضایی گردشگری دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد سطح بندی مقصدهای گردشگری: واکاوی مفهومی نو در برنامه ریزی فضایی گردشگری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سطح بندی مقصدهای گردشگری: واکاوی مفهومی نو در برنامه ریزی فضایی گردشگری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن سطح بندی مقصدهای گردشگری: واکاوی مفهومی نو در برنامه ریزی فضایی گردشگری :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)
تعداد صفحات :۲۵
اگر چه مفهوم سطح بندی در رشته های برنامه ریزی شهری، شهرسازی، برنامه ریزی و توسعه منطقه ای مدت ها است که مورد بحث و پژوهش قرار می گیرد و نوشته های زیادی در شرح و توصیف آن نگارش شده است، اما این مفهوم در ادبیات گردشگری – چه در سطح بین المللی و چه در سطح داخلی – مفهومی جدید و نو می باشد. به منظور تبیین این مفهوم جدید در ادبیات گردشگری لازم است مبانی، اصول و اهمیت آن مورد واکاوی قرار گرفته و چارچوب مفهومی منسجمی از آن شکل گیرد. از این رو در این مقاله سعی گردیده ابتدا، جایگاه سطح بندی مقصدها در برنامه ریزی گردشگری نشان داده شود و سپس به شرح و توصیف برخی از مفاهیم مشابه با مفهوم سطح بندی پرداخته شود تا قابلیت تمایز آنان از هم افزایش یابد و جایگاه به کارگیری هر یک مشخص گردد. در ادامه برای نظامند کردن این مفهوم، مبانی سطح بندی مقصدهای گردشگری شناسایی شده و در نهایت، ضرورت و اهمیت سطح بندی مقصدهای گردشگری در برنامه ریزی فضایی گردشگری مورد بررسی قرار گرفت است.
کلید واژه: سطح بندی مقصدهای گردشگری، برنامه ریزی منطقه ای و سازمان دهی فضایی گردشگری، توسعه مناطق گردشگری، منطقه بندی و نظام سلسله مراتبی گردشگری
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.