بررسی اثر اصطکاک روی پایداری موج یک بعدی تراک گازی در مخلوط های با انرژی فعالسازی کم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر اصطکاک روی پایداری موج یک بعدی تراک گازی در مخلوط های با انرژی فعالسازی کم دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر اصطکاک روی پایداری موج یک بعدی تراک گازی در مخلوط های با انرژی فعالسازی کم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر اصطکاک روی پایداری موج یک بعدی تراک گازی در مخلوط های با انرژی فعالسازی کم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر اصطکاک روی پایداری موج یک بعدی تراک گازی در مخلوط های با انرژی فعالسازی کم :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : سوخت و احتراق

تعداد صفحات :۲۱

در این مقاله، رفتار موج تراک در محیط غیرایدئال مطالعه شده است. شبیه سازی تراک بر اساس معادلات اولر واکنشی یک بعدی و با درنظرگرفتن اثر اصطکاک به صورت عبارت چشمه در معادله بقای تکانه انجام شده است. از مدل سینتیکی یک مرحله ای آرنیوسی برای مدل کردن واکنش شیمیایی استفاده شده است. نتایج حاضر مشخص کردند که درنظرگرفتن اصطکاک در مخلوط با انرژی فعالسازی خیلی کم ( برابر ۸) باعث کاهش سرعت تراک و افزایش طول ناحیه واکنش تا یک حد مشخص شده است. با این وجود، رفتار پایدار تراک حتی در مقادیر زیاد اصطکاک دیده شده است. همچنین، نتایج حاضر نشان دادند که در انرژی فعالسازی ۲۲، که نزدیک حد پایداری تراک ایدئال است، و در مقادیر کم اصطکاک تراک پایداری خود را حفظ می کند، ولی با زیادشدن اثر اصطکاک تراک ناپایدار شده و رفتار آن نوسانی می شود. با افزیش بیشتر اصطکاک، ابتدا تراک با نواسانات دوگانه ظاهر شده و در نهایت هنگامی که ضریب اصطکاک از یک مقدار بحرانی بیشتر می شود جدایی ناحیه واکنش از موج ضربه ای پیشرو اتفاق می افتد و تراک میرا می شود. درحقیقت، رفتار تراک غیرایدئال توسط رقابت میان نرخ انرژی آزادشده توسط واکنش شیمیایی و نرخ اتلاف تکانه توسط اصطکاک کنترل می شود.

کلید واژه: شبیه سازی عددی، تراک غیرایدئال، پایداری تراک، اثر اصطکاک

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.