ویژگی های روانسنجی پرسشنامه ارزیابی دانشجویان از تدریس اثربخش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ویژگی های روانسنجی پرسشنامه ارزیابی دانشجویان از تدریس اثربخش دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ویژگی های روانسنجی پرسشنامه ارزیابی دانشجویان از تدریس اثربخش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه ارزیابی دانشجویان از تدریس اثربخش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ویژگی های روانسنجی پرسشنامه ارزیابی دانشجویان از تدریس اثربخش :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)

تعداد صفحات :۲۵

هدف پژوهش حاضر بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه ارزیابی دانشجویان از تدریس اثربخش بود. در کل ۶۰۰ دانشجوی دانشگاه سمنان (۲۹۴ پسر و ۳۰۶ دختر) در این مطالعه شرکت نموده و پرسشنامه ارزیابی دانشجویان از تدریس اثربخش را تکمیل نمودند. تحلیل اعتبار، همبستگی سوال – نمره کل و تحلیل عاملی اکتشافی اجرا شد. تحلیل عاملی اکتشافی ساختار عاملی ابزار را برای اساتید کارآمد شامل عامل های یادگیری، علاقه مندی استاد، سازماندهی مطالب، تعامل گروهی، رابطه استاد دانشجو، جامعیت مطلب و تکالیف نشان داد. اما برای اساتید ناکارآمد ساختار عاملی تا اندازه ای متفاوت بود. هماهنگی درونی پرسشنامه ارزیابی دانشجویان از تدریس اثربخش بالا بود (آلفای کرنباخ برای اساتید کارآمد و ناکارآمد به ترتیب ۰.۹۳ و ۰.۹۵ بود). تمامی گویه ها توانایی تمیز اساتید کارآمد از ناکارآمد را داشتند. تلویحات کاربردی یافته ها مورد بحث قرار گرفت.

کلید واژه: ارزیابی، دانشجویان، تدریس اثربخش

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.