ارزشیابی عملکرد خدمات اورژانس پیش بیمارستانی یزد در سال ۱۳۸۸ و سه ماهه نخست ۱۳۸۹


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزشیابی عملکرد خدمات اورژانس پیش بیمارستانی یزد در سال ۱۳۸۸ و سه ماهه نخست ۱۳۸۹ دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزشیابی عملکرد خدمات اورژانس پیش بیمارستانی یزد در سال ۱۳۸۸ و سه ماهه نخست ۱۳۸۹  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزشیابی عملکرد خدمات اورژانس پیش بیمارستانی یزد در سال ۱۳۸۸ و سه ماهه نخست ۱۳۸۹،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزشیابی عملکرد خدمات اورژانس پیش بیمارستانی یزد در سال ۱۳۸۸ و سه ماهه نخست ۱۳۸۹ :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : طلوع بهداشت

تعداد صفحات :۱۸

سابقه و اهداف: مراقبت پیش بیمارستانی نقش مهمی در مدیریت بیماران اورژانس دارد. هر چقدر مدیریت این بیماران مناسب تر، صحیح تر و سریع تر باشد میزان بیماری زایی و مرگ و میر کمتر خواهد شد. ارزشیابی عملکرد خدمات اورژانس پیش بیمارستانی یزد بوده است.روش بررسی: پژوهش حاضر پژوهشی توصیفی، تحلیلی است که به صورت مقطعی در سال ۱۳۸۸ و سه ماه نخست ۱۳۸۹ در تمامی پایگاه های اورژانس شهر یزد انجام شده است. در این پژوهش، داده های مربوط به کارکنان و تجهیزات موجود در پایگاه های اورژانس یزد با استفاده از چک لیست استخراج شدند. همچنین، تعداد ۱۱۹۶۱ گزارش ماموریت ثبت شده در پایگاه مرکزی مورد بررسی قرار گرفت. وضعیت نیروی انسانی با استاندارد تدوین شده وزارت بهداشت، وضعیت تجهیزات با استاندارد ارائه شده توسط موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و زمان پاسخ محاسبه شده با استاندارد زمان پاسخ تدوین شده وزارت بهداشت و نیز استاندارد آمریکای شمالی مورد مقایسه قرار گرفت.یافته ها: بر اساس یافته ها، تنها ۱۴.۳ درصد از پایگاه ها دارای نیروی انسانی کافی هستند. همچنین، هیچکدام از آمبولانس های پایگاه های اورژانس، دارای تمامی تجهیزات موردنیاز نبوده اند. بیشترین کمبود، مربوط به تجهیزات مدیریت درمانی – حیاتی بوده که تنها ۱۷.۴ درصد از آمبولانس ها دارای این تجهیزات بوده اند و بهترین وضعیت مربوط به تجهیزات تهویه – تنفس بوده که در ۹۷.۹ درصد از آمبولانس ها موجود بوده اند. مطالعه ۸۱.۵% از درخواست ها در زمان کمتر از ۸ دقیقه پاسخ داده شده اند.نتیجه گیری: هر چند زمان پاسخ، عاملی بسیار مهم در کاهش تلفات بیماری ها و حوادث اورژانس می باشد اما کاستی های موجود در نیروی انسانی و تجهیزات آمبولانس می تواند باعث کاهش اثربخشی ماموریت های انجام شده گردد. لذا، رفع کمبودهای نیروی انسانی و تجهیزات ضروری به نظر می رسد.

کلید واژه: ارزشیابی عملکرد، خدمات پزشکی اورژانس، مراقبت پیش بیمارستانی، زمان پاسخ

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.