بررسی عوامل همبسته با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سوم راهنمایی بر اساس نتایج آزمون TIMSS-R و ارائه الگوی تحلیل مسیر برای بررسی تاثیر هر یک از عوامل بر پیشرفت تحصیلی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل همبسته با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سوم راهنمایی بر اساس نتایج آزمون TIMSS-R و ارائه الگوی تحلیل مسیر برای بررسی تاثیر هر یک از عوامل بر پیشرفت تحصیلی دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل همبسته با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سوم راهنمایی بر اساس نتایج آزمون TIMSS-R و ارائه الگوی تحلیل مسیر برای بررسی تاثیر هر یک از عوامل بر پیشرفت تحصیلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل همبسته با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سوم راهنمایی بر اساس نتایج آزمون TIMSS-R و ارائه الگوی تحلیل مسیر برای بررسی تاثیر هر یک از عوامل بر پیشرفت تحصیلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل همبسته با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سوم راهنمایی بر اساس نتایج آزمون TIMSS-R و ارائه الگوی تحلیل مسیر برای بررسی تاثیر هر یک از عوامل بر پیشرفت تحصیلی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : رویکردهای نوین آموزشی

تعداد صفحات :۳۴

پژوهش حاضر با هدف شناسایی متغیرها و عوامل آموزشی مرتبط با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سوم راهنمایی در درس علوم (بر اساس داده ها و نتایج مطالعه تیمز – آر)، و ارائه الگوی مناسب جهت تاثیر هر یک از عوامل بر پیشرفت تحصیلی صورت گرفت. به همین منظور، کل ۵۳۰۱ نفر دانش آموز سوم راهنمایی شرکت کننده در مطالعه تیمز – آر، به صورت سرشماری به عنوان نمونه انتخاب شده اند و داده های مربوط به آنها تجزیه و تحلیل شده است. یافته های حاصل از پژوهش نشان داد که از مجموع ۱۵ متغیر پیش بین آموزشی، ۱۳ متغیر دارای ضریب همبستگی معناداری (در سطح (a<0.01 با متغیر پیشرفت تحصیلی بودند. همچنین، مدل تحلیل مسیر بررسی تاثیر هر یک از عوامل موردنظر بر پیشرفت تحصیلی استفاده گردید. بیشترین تبیین واریانس متغیر پیشرفت تحصیلی ( (R2=0.49مربوط به تجارب آموزشی و ویژگیهای معلم بوده است.

کلید واژه: پیشرفت تحصیلی، دانش آموزان سوم راهنمایی، درس علوم، TIMSS-R، الگوی تحلیل مسیر

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.