تعیین انحراف تقاضای ترانزیت هوایی کشور در بخش پروازهای عبوری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین انحراف تقاضای ترانزیت هوایی کشور در بخش پروازهای عبوری دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین انحراف تقاضای ترانزیت هوایی کشور در بخش پروازهای عبوری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین انحراف تقاضای ترانزیت هوایی کشور در بخش پروازهای عبوری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین انحراف تقاضای ترانزیت هوایی کشور در بخش پروازهای عبوری :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مهندسی عمران (دانشکده مهندسی)

تعداد صفحات :۱۴

هدف اصلی مطالعه حاضر، شناسایی پتانسیل ‌های ترانزیت هوایی کشور در بخش پروازهای عبوری و برآورد میزان تقاضای انحراف یافته از مسیرهای هوایی کشور به سایر مسیرهای جایگزین می ‌باشد. پس از تعیین محدوده مورد مطالعه و ناحیه ‌بندی آن، سه پایگاه اطلاعاتی ویژه به منظور انجام بررسی ‌های آماری ایجاد شد. نمونه ‌های آماری گردآوری شده در این پایگاه ‌ها، عمدتا مربوط به بازه زمانی ۲۰ الی ۲۷ ماه می سال ۲۰۰۲ میلادی است. دلیل اصلی انتخاب بازه زمانی یک هفته ‌ای، دوره تکرر پروازهای منظم در سطح جهان می ‌باشد. ۱۱ زوج ناحیه مختلف به عنوان پتانسیل کشور در ترانزیت هوایی شناسایی شد. نتایج نشان دادند که علی ‌رغم کوتاهی مسیرهای هوایی کشور در بین زوج نواحی موثر شناسایی شده، کمتر از چهل درصد از پروازهای قابل عبور، وارد این مسیرها شده و مابقی جذب مسیرهای موازی و به ویژه آسمان جنوب خلیج فارس می ‌شوند. پس از تشکیل جداول دسته‌ بندی شده متقاطع، نقش خطوط هواپیمایی مختلف بر اساس سهم پتانسیل ‌های آشکار از مجموع کل پتانسیل مربوط به هر یک از آنها در آسمان کشور ارزیابی شد. همچنین در این پژوهش تحلیل آماری داده‌ های گروه ‌بندی شده با استفاده از مدل ‌های لگاریتم – خطی انجام شد و با استفاده از این مدل ‌ها، فرضیه صفر اثرات متقابل ترکیبی بررسی شد. نتایج برازش این مدل ‌ها بر جداول دسته‌ بندی شده متقاطع، به وضوح نقش موثر متغیر دسته‌ بندی شده شرکت ‌های هواپیمایی مختلف را در بازار ترانزیت هوایی کشور نشان می ‌دهد. در مرحله بعدی، با استفاده از آزمون آماری «t» یک ‌طرفه گروه ‌بندی شرکت‌ های هواپیمایی مختلف بر اساس درآمدهای ارزی از دست رفته کشور انجام شد. در ادامه، در این رویکرد، اولویت ‌بندی مسیرهای هوایی بین ‌المللی کشور، از نظر حجم تردد عبوری و توزیع زمانی تقاضای موجود در هر یک از آنها تعیین شد. همچنین با توجه به اختلاف برآورد شده موجود مابین پتانسیل ‌های آشکار در آسمان کشور با کل پتانسیل موجود، شامل پتانسیل ‌های آشکار و پنهان، راه‌ کارهایی به منظور تبدیل سطح پنهان پتانسیل به سطح آشکار ارائه گردید.

کلید واژه: پرواز عبوری، ترانزیت هوایی، تقاضا، حمل و نقل هوایی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.