مقایسه سبک های یادگیری دانشجویان پرستاری دانشکده پرستاری رازی کرمان در سال ۱۳۸۷


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه سبک های یادگیری دانشجویان پرستاری دانشکده پرستاری رازی کرمان در سال ۱۳۸۷ دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه سبک های یادگیری دانشجویان پرستاری دانشکده پرستاری رازی کرمان در سال ۱۳۸۷  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه سبک های یادگیری دانشجویان پرستاری دانشکده پرستاری رازی کرمان در سال ۱۳۸۷،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه سبک های یادگیری دانشجویان پرستاری دانشکده پرستاری رازی کرمان در سال ۱۳۸۷ :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : گام های توسعه در آموزش پزشکی

تعداد صفحات :۶

زمینه و هدف: محققان معتقدند که اگر سبک یادگیری فرد با رشته ‌ای که در آن تحصیل می ‌کند و یا حرفه ‌ای که در آن کار می ‌کند همخوان نباشد، شخص یا از آن رشته تحصیلی انصراف داده و یا این موضوع منجر به نارضایتی وی نسبت به رشته تحصیلی می ‌شود. این مطالعه با هدف مقایسه سبک های یادگیری دانشجویان پرستاری دانشکده پرستاری رازی کرمان در سال ۱۳۸۷ صورت گرفت.روش کار: در این مطالعه مقطعی در سال ۱۳۸۷ از تمام دانشجویان پرستاری در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشکده پرستاری رازی دانشگاه علوم پزشکی کرمان (۱۴۸ نفر) خواسته شد تا پرسشنامه ۱۲ سوالی سبک های یادگیری کلب (نسخه ۳.۱) را تکمیل نمایند. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از آمار توصیفی و استنباطی انجام گرفت.یافته ها: از بین تمامی دانشجویان شرکت کننده %۸۷.۸ در مقطع کارشناسی و %۱۲.۲ در مقطع کارشناسی ارشد بودند. نتایج این مطالعه نشان داد که بیشترین فراوانی (%۴۸.۵) سبک های یادگیری دانشجویان مقطع کارشناسی سبک یادگیری جذب کننده و در دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد بیشترین فراوانی (%۴۴.۴) مربوط به سبک یادگیری همگرا بود. نتایج این مطالعه نشان داد که سبک یادگیری دانشجویان پرستاری در مقطع کارشناسی با کارشناسی ارشد متفاوت می باشد (P<0.05).نتیجه گیری: از آنجایی که پرستاری رشته ای است که با انسان ها تعامل و ارتباط دارد، توجه به سبک یادگیری دانشجویان این رشته از طرف اساتید این رشته سبب رفع نیازهای بیماران و ارتقای سلامت جامعه می ‌شود. با توجه به نتایج این مطالعه توصیه می ‌شود اساتید این رشته با توجه به مقطع تحصیلی دانشجویان از روش های تدریس متناسب با سبک های یادگیری آنها استفاده نمایند.

کلید واژه: سبک یادگیری کلب، پرستاری، کرمان

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.