ارزیابی سطوح توانمندی فناورانه در صنایع فلزی با مدل نیاز فناورانه (تحقیق موردی: سازه های فلزی یاسان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی سطوح توانمندی فناورانه در صنایع فلزی با مدل نیاز فناورانه (تحقیق موردی: سازه های فلزی یاسان) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی سطوح توانمندی فناورانه در صنایع فلزی با مدل نیاز فناورانه (تحقیق موردی: سازه های فلزی یاسان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی سطوح توانمندی فناورانه در صنایع فلزی با مدل نیاز فناورانه (تحقیق موردی: سازه های فلزی یاسان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی سطوح توانمندی فناورانه در صنایع فلزی با مدل نیاز فناورانه (تحقیق موردی: سازه های فلزی یاسان) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : رشد فناوری

تعداد صفحات :۱۴

یکی از عوامل اساسی در عدم موفقیت بکارگیری فناورانه برای کسب مزیت رقابتی در بنگاه های کشورهای در حال توسعه، عدم آگاهی و شناخت سطح قابلیت های فناورانه بنگاه و استفاده از آنها در جهت مزیت های نسبی می باشد. ارزیابی نیازهای فناورانه ابزاری است که به منظور تعیین قابلیت های مورد نیاز برای اجرای الویت های فناورانه بکار می رود. ارزیابی نیازهای فناورانه نه تنها حوزه های ضعیف و مشکل ساز بنگاه را شناسایی می کند، بلکه به مزیت های نسبی بنگاه نیز توجه داشته و آنها را مشخص می سازد. در این مقاله سعی داریم با استفاده از مدل ارزیابی نیازهای فناورانه، سطح توانمندی های فناورانه شرکت سازه های فلزی یاسان را مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم. این مدل از نه بعد سطح توانمندی بنگاه را مورد ارزیابی قرار داده و در هر یک وضعیت بنگاه را مشخص می نماید و پیشنهاداتی در جهت کاهش شکاف موجود ارائه می نماید. بر این اساس پیشنهاد می شود، شرکت با استفاده از تیمی راهبردی در زمینه بکارگیری و استفاده از پیوندهای خارجی در زمینه پیشرفت و ارتباطات فناورانه همکاری و داد و ستد داشته باشد و نهایتا از آنجایی که این شرکت در سطح شرکت های راهبردی می باشد و بایستی آرام آرام به سمت شرکت های خلاق پیشروی نماید، بایستی در زمینه نوآوری و خلاقیت سرمایه گذاری (بودجه و نیروی انسانی) بیشتری انجام دهد تا با ارایه محصولات نوآورانه سطح آن به سطح بالاتری برسد.

کلید واژه: فناوری، ارزیابی فناوری، مدل ارزیابی نیاز فناورانه

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.