بررسی چالش های توسعه محصول جدید در بنگاه های کوچک و متوسط (مطالعه موردی: صنایع غذایی و آشامیدنی منتخب استان فارس)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی چالش های توسعه محصول جدید در بنگاه های کوچک و متوسط (مطالعه موردی: صنایع غذایی و آشامیدنی منتخب استان فارس) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی چالش های توسعه محصول جدید در بنگاه های کوچک و متوسط (مطالعه موردی: صنایع غذایی و آشامیدنی منتخب استان فارس)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی چالش های توسعه محصول جدید در بنگاه های کوچک و متوسط (مطالعه موردی: صنایع غذایی و آشامیدنی منتخب استان فارس)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی چالش های توسعه محصول جدید در بنگاه های کوچک و متوسط (مطالعه موردی: صنایع غذایی و آشامیدنی منتخب استان فارس) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : رشد فناوری

تعداد صفحات :۱۴

موفقیت در پروژه های توسعه محصول جدید، چالشی مهم برای مدیران گذشته و امروزی است. در واقع پیدایی پاسخی برای این سوال که چرا هنوز نرخ شکست در این پروژه ها بالاست، ذهن محققان را به خود مشغول کرده است. شکست این پروژه ها در شرکت های کوچک و متوسط، مساله حادتری در مقام قیاس با شرکت های بزرگ دارد. به گونه ای که برخی از این شکست ها عملا امکان حیات شرکت های مزبور را سلب می کند. لذا در این تحقیق بررسی چالش های توسعه محصول به طور خاص در مورد این شرکت ها انجام شده است. برای این منظور با استفاده از تحقیقی پیمایشی نظریات مدیران و کارشناسان ارشد بنگاه های کوچک و متوسط صنایع منتخب غذایی استان فارس مورد دقت قرار گرفته و با عنایت به آن راهکارها و پیشنهادات کاربردی مطرح شده اند. در تحقیق حاضر پس از بازنگری ادبیات تحقیق، چالش های موثر شناسایی و با توجه به نظریات دریافتی از مدیران، معنی داری نتایج تحقیقات به همراه میزان اهمیت آنها در بنگاه های مورد مطالعه مشخص شده است. نتایج حکایت از آن دارد که از دیدگاه مدیران این واحدها در ارتباط با چالش های موثر بر توسعه محصول جدید بین وضعیت موجود و وضعیت ایده آل شکاف معنی دار وجود دارد. ضمن اینکه چالش هایی چون تخمین نادرست بازار ، عدم توجه کافی به تحقیق و توسعه، عدم وجود کانال های توزیع مناسب، عدم وجود تبلیغات مناسب پیرامون محصول جدید ارایه شده به عنوان چالش های مساله ساز مطرح شده اند.

کلید واژه: چالش های موثر، توسعه محصول جدید، بنگاه های کوچک و متوسط، صنایع غذایی استان فارس، دیدگاه مدیران

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.