میزان رضایت مراجعه کنندگان، از خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 میزان رضایت مراجعه کنندگان، از خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد میزان رضایت مراجعه کنندگان، از خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی میزان رضایت مراجعه کنندگان، از خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن میزان رضایت مراجعه کنندگان، از خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

تعداد صفحات :۹

زمینه و هدف: اهمیت دادن به دیدگاه های استفاده کنندگان، رکن مهم یک سیستم اطلاع رسانی موفق است. این مطالعه با هدف بررسی میزان رضایت مراجعه کنندگان از خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند انجام شد.روش تحقیق: در این مطالعه توصیفی تحلیلی، ۴۰۰ نفر از دانشجویان از طریق نمونه گیری منظم و سایر اعضای کتابخانه به صورت سرشماری، مورد مطالعه قرار گرفتند. پرسشنامه خودساخته بر اساس اهداف مطالعه، تهیه و روایی محتوایی توسط تعدادی از افراد صاحب نظر تایید گردید. داده ها با استفاده از نرم افزار SPSS در سطح معنی داری ۰.۰۵>P تجزیه و تحلیل شدند.یافته ها: از ۶۹۶ نفر افراد مورد مطالعه، ۵۳% دانشجو، ۲۷% کارمند، ۱۶% عضو هیات علمی و ۴% اعضای آزاد کتابخانه بودند. میزان رضایت اعضا از کارگاه های آموزشی ۸۸.۶%، نحوه برخورد کارکنان ۸۵.۲%، خدمات امانت منابع ۸۴.۸%، امکانات فیزیکی و رفاهی ۸۲.۲%، اطلاع رسانی ۶۵.۵%، کیفیت منابع ۵۴.۷%، کمیت منابع ۵۳.۴% و مرجع و نشریات۵۱.۶ % به دست آمد. اعضاب هیات علمی، در بخش امانت منابع، مرجع و نشریات، امکانات فیزیکی و رفاهی، کارگاه های آموزشی و نحوه برخورد کارکنان بالاترین میانگین نمره رضایت را داشتند. ۷۶.۷% اعضا، ساعت کار کتابخانه را مناسب و تا حدودی مناسب ارزیابی کردند. رضایت دانشجویان نسبت به سایر اعضا در بیشتر زمینه ها به طور معنی داری کمتر بود (۰.۰۱>P).نتیجه گیری: متوسط میزان رضایت اعضای کنابخانه مرکزی دانشگاه در بیشتر زمینه ها، زیاد بود. برای ارتقای مستمر کمیت و کیفیت خدمات کتابخانه، پیشنهاد می شود ساعت کار کتابخانه، مدت و تعداد مدارک قابل امانت، تعداد رایانه ها و مدت زمان استفاده از اینترنت افزایش داده شود.

کلید واژه: خدمات کتابخانه، رضایت استفاده کننده، کتابخانه های دانشگاهی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.