انگیزش های موثر بر انتخاب برندها در صنعت بیمه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 انگیزش های موثر بر انتخاب برندها در صنعت بیمه دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد انگیزش های موثر بر انتخاب برندها در صنعت بیمه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی انگیزش های موثر بر انتخاب برندها در صنعت بیمه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن انگیزش های موثر بر انتخاب برندها در صنعت بیمه :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)

تعداد صفحات :۲۶

مقاله پیش رو چگونگی تاثیرگذاری عوامل انگیزشی در انتخاب برند را مورد سوال قرار داده است. از این ‌رو می ‌کوشد تا محرک‌ های موثر در انتخاب شرکت بیمه ‌گر را در فرآیند تصمیم ‌گیری خرید مشتریان به ‌‌طور اخص بررسی کند. با ‌توجه به ماهیت پژوهش، روش تحقیق در آن، توصیفی و از بعد نحوه گردآوری داده ‌ها از نوع پیمایشی است. برای جمع‌ آوری داده‌ ها از پرسشنامه استفاده شده و نمونه‌ گیری به روش تصادفی طبقه ‌بندی ‌شده انجام گرفته است. برای پاسخ به سوالات، ۱۴۴ نفر به ‌عنوان نمونه آماری این پژوهش انتخاب شده ‌اند. نتایج حاصل از پژوهش حاکی از آن است که میان عوامل انگیزشی و انتخاب بیمه ‌گر رابطه معناداری وجود دارد.همچنین عواملی چون شفافیت و صداقت در اطلاع ‌رسانی برندها، تجربه شخصی در استفاده از خدمات یک برند، شهرت آن برند و تعامل دهان به دهان با مشتریان ناراضی برند بیمه ‌گر به‌ ترتیب به‌ عنوان مهمترین محرک‌ های موثر بر انتخاب برندها در صنعت بیمه بیان شدند.

کلید واژه: بازاریابی، انتخاب نام و نشان تجاری، عوامل انگیزشی، رفتار مصرف کننده، صنعت بیمه

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.