اولویت بندی عوامل اساسی موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش در بنگاه های کوچک و متوسط: مطالعه موردی شرکت های قطعه سازی ایران خودرو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اولویت بندی عوامل اساسی موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش در بنگاه های کوچک و متوسط: مطالعه موردی شرکت های قطعه سازی ایران خودرو دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اولویت بندی عوامل اساسی موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش در بنگاه های کوچک و متوسط: مطالعه موردی شرکت های قطعه سازی ایران خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی عوامل اساسی موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش در بنگاه های کوچک و متوسط: مطالعه موردی شرکت های قطعه سازی ایران خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اولویت بندی عوامل اساسی موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش در بنگاه های کوچک و متوسط: مطالعه موردی شرکت های قطعه سازی ایران خودرو :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : اقتصاد و تجارت نوین

تعداد صفحات :۲۲

مهم ترین مشخصه سازمان های قرن بیست و یکم، تاکید بر دانش و اطلاعات است. سازمان های امروزی، نیازمند کسب، مدیریت و بهره برداری از دانش و اطلاعات به منظور بهبود کارایی هستند. در این پژوهش بر اساس مطالعه دقیق عوامل اساسی موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش، عوامل اصلی و عناصر فرعی شناسایی شده و از روش های مصاحبه با خبرگان دانشگاهی، پرسشنامه و ابزار تحلیل عاملی برای تعیین اهمیت و اولویت آنها استفاده شده است. جامعه آماری این پژوهش شرکت های قطعه سازی خودور است و نمونه آماری آن نیز شرکت های قطعه سازی زیر مجموعه ایران خودرو را در بر می گیرد. اهمیت و اولویت بندی این مجموعه عوامل اساسی موفقیت می تواند به عنوان راهنما برای کسب و کارهای کوچک و متوسط کشور در جهت اولویت بندی و تنظیم فعالیت های مدیریت دانش مورد استفاده قرار گیرد. همچنین محققان می توانند از این پژوهش برای درک بهتر فعالیت های مرتبط با مدیریت دانش و ایجاد مدل هایی استفاده کنند که به گسترش حوزه مدیریت دانش کمک می نماید.

کلید واژه: عوامل اساسی موفقیت، مدیریت دانش، کسب و کارهای کوچک و متوسط، تحلیل عاملی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.