طراحی ابزار ارزشیابی برنامه درسی دوره بالینی از نظر راه‌ کار جامعه ‌نگری (راهنمایی برای اجرای عملی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی ابزار ارزشیابی برنامه درسی دوره بالینی از نظر راه‌ کار جامعه ‌نگری (راهنمایی برای اجرای عملی) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی ابزار ارزشیابی برنامه درسی دوره بالینی از نظر راه‌ کار جامعه ‌نگری (راهنمایی برای اجرای عملی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی ابزار ارزشیابی برنامه درسی دوره بالینی از نظر راه‌ کار جامعه ‌نگری (راهنمایی برای اجرای عملی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی ابزار ارزشیابی برنامه درسی دوره بالینی از نظر راه‌ کار جامعه ‌نگری (راهنمایی برای اجرای عملی) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی

تعداد صفحات :۱۴

مقدمه: مدل SPICES رویکردی است که در طراحی، بررسی و بازبینی برنامه‌ های درسی استفاده می ‌شود. مطالعات اندکی معیارهای SPICES در ارزشیابی برنامه درسی را توصیف نموده‌ اند. هدف مطالعه تهیه ابزار ارزشیابی برنامه درسی پزشکی بر اساس استراتژی جامعه‌ نگری از الگوی SPICES می ‌باشد.روش ‌ها: این مطالعه توسعه ‌ای ۲ فاز داشت. فاز اول مدل ‌سازی مفهومی و تهیه ابزار بود که توسط مرور متون و تشکیل گروه ‌های متمرکز انجام گرفت. روایی صوری و محتوایی توسط متخصصان آموزشی و پایایی با a کرونباخ بررسی گردید. فاز دوم استفاده از پرسشنامه برای ارزشیابی دوره کارآموزی داخلی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، بود. فراوانی انتخاب گزینه‌ ها توسط دانشجویان، موقعیت هر مولفه بر روی پیوستار را مشخص نمود.نتایج: دوره کارآموزی داخلی در مولفه ‌های منابع، روش ‌های یاددهی یادگیری، نوع بیماری ‌ها، رویکرد‌های تشخیصی درمانی، مدیریت و سازمان ‌دهی دوره، ارزیابی دانش، ارزیابی مهارت و سطح مراقبت در آزمون ‌ها در انتهای سنتی پیوستار جامعه ‌نگری است. تدریس رویکردهای پیشگیری و بازتوانی خارج از انتهای چپ پیوستارها بود. تنها تدریس مهارت ‌های عملی به صورت جامعه‌ نگر می ‌باشد.نتیجه ‌گیری: چنین ارزشیابی نه تنها موقعیت کنونی این دانشکده ‌ها را بر روی پیوستارها روشن می ‌نماید، بلکه چشم ‌انداز آینده دانشکده ‌ها را نیز می ‌نمایانند.

کلید واژه: SPICES، جامعه ‌نگری، ارزشیابی برنامه

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.