بررسی رضایت مندی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از برنامه ادغام دوره فیزیوپاتولوژی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رضایت مندی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از برنامه ادغام دوره فیزیوپاتولوژی دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رضایت مندی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از برنامه ادغام دوره فیزیوپاتولوژی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رضایت مندی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از برنامه ادغام دوره فیزیوپاتولوژی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رضایت مندی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از برنامه ادغام دوره فیزیوپاتولوژی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : افق توسعه آموزش پزشکی

تعداد صفحات :۶

زمینه و هدف: ادغام در آموزش پزشکی به عنوان یکی از موضوعات جدید در برنامه ریزی آموزشی دانشگاه های علوم پزشگی مطرح گردیده است. با توجه به اهمیت ادغام دروس فیزیوپاتولوژی در ارتقای آموزش پزشکی عمومی، این مطالعه به منظور سنجش رضایت دانشجویان پزشکی ورودی ۱۳۸۵ در مقطع فیزیوپاتولوژی از برنامه ادغام دوره با تاکید بر فرصت دستیابی به اهداف آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال ۱۳۸۸ انجام شد.روش: این مطالعه توصیفی مقطعی بر روی همه دانشجویان ورودی ۱۳۸۵ در مقطع فیزیوپاتولوژی انجام شد. برای گردآوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته سیزده گزینه ای دارای طیف لیکرت (از خیلی زیاد تا خیلی کم) که روایی محتوایی آن مورد تایید صاحب نظران آموزشی قرار گرفت استفاده شد. برای تجزیه و تحلیل آماری از نرم افزارSPSS نگارش ۱۶ و آزمون فرید من استفاده شد.یافته ها: از ۶۴ نفر دانشجوی دوره فیزیوپاتولوژی ۶۰ درصد دختر و ۴۰ درصد پسر بودند. میانگین نمرات رضایت مندی (از ۶۵-۱۳ نمره) به ترتیب نسبت به ادغام در دوره کلیه (۴۶.۴±۱۲.۰)، گوارش (۴۵.۲±۹.۱)، غدد (۴۴.۳±۱۱.۵) و خون (۴۴.۱±۱۳.۰) تفاوت معنی داری را نشان نداد (P=0.605).نتیجه گیری: نتایج به طور کلی نشان داد که دانشجویان در خصوص ادغام دوره فیزیوپاتولوژی در چهار کورس (کلیه، گوارش، غدد و خون) از رضایت یکسان و بالایی برخوردار بودند. به دلیل مزایای ادغام از جمله بالا بردن انگیزه دانشجویان در یادگیری دروس، ارتقای سطح آموزشی از سطح به خاطر سپاری تا کاربردی شدن، افزایش ارتباط و همکاری دانشجو و استاد و منطقی شدن روند منابع آموزشی، به نظر می رسد ادامه روند ادغام در سایر دوره ها که تاکنون ادغام را شروع ننموده اند نیز مناسب باشد.

کلید واژه: رضایت مندی، دانشجویان پزشکی، فیزیوپاتوژی، ادغام دوره

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.