مقایسه جنسیتی رابطه رسانه ها، هویت و سبک زندگی در بین جوانان شیراز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقایسه جنسیتی رابطه رسانه ها، هویت و سبک زندگی در بین جوانان شیراز دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقایسه جنسیتی رابطه رسانه ها، هویت و سبک زندگی در بین جوانان شیراز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه جنسیتی رابطه رسانه ها، هویت و سبک زندگی در بین جوانان شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقایسه جنسیتی رابطه رسانه ها، هویت و سبک زندگی در بین جوانان شیراز :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات ملی
تعداد صفحات :۲۴
هدف از پژوهش حاضر، مطالعه رابطه میان میزان استفاده از انواع رسانه ها (رسانه های جمعی و فناوری های جدید ارتباطی) با هویت و سبک زندگی دختران و پسران جوان است. این پژوهش با رویکرد کمی و روش پیمایشی انجام گرفته و در آن از ابزار پرسشنامه استفاده شده است. جامعه آماری آن شامل جوانان ۱۸-۲۹ ساله شهر شیراز می باشد. حجم نمونه بر اساس جدول لین با ۳ درصد خطای نمونه گیری و ۹۵ درصد اطمینان ۸۸۸ نفر برآورد شد. شیوه نمونه گیری، نمونه گیری طبقه ای تصادفی چند مرحله ای بوده است. یافته های پژوهش ضمن تایید تفاوت سبک زندگی دختران و پسران، بیانگر آن است که فناوری های جدید ارتباطی با هویت ملی و دینی و سبک زندگی دختران و پسران هر دو، معنادار بوده، اما رسانه های جمعی داخلی تنها با هویت و سبک زندگی دختران دارای رابطه است. همچنین از بین ابعاد مختلف هویت، هویت ملی و دینی فقط در مورد دختران رابطه معناداری با پذیرش سبک زندگی جدید داشته است. در مجموع یافته ها حاکی از آن است که رسانه ها نقش موثرتری در دگرگونی هویت و سبک زندگی دختران نسبت به پسران ایفا کرده اند.
کلید واژه: رسانه ها، هویت، سبک زندگی، جوانان، جنسیت، ایران
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.