طراحی و تدوین استفاده از تکنیکهای تصمیم گیری چند معیاره جهت انتخاب مدیران در بانک ملی (مطالعه موردی: استان اصفهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی و تدوین استفاده از تکنیکهای تصمیم گیری چند معیاره جهت انتخاب مدیران در بانک ملی (مطالعه موردی: استان اصفهان) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی و تدوین استفاده از تکنیکهای تصمیم گیری چند معیاره جهت انتخاب مدیران در بانک ملی (مطالعه موردی: استان اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی و تدوین استفاده از تکنیکهای تصمیم گیری چند معیاره جهت انتخاب مدیران در بانک ملی (مطالعه موردی: استان اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی و تدوین استفاده از تکنیکهای تصمیم گیری چند معیاره جهت انتخاب مدیران در بانک ملی (مطالعه موردی: استان اصفهان) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدیریت صنعتی

تعداد صفحات :۲۲

سازمانهای کنونی برای مواجه با چالشهای گسترده فراروی خود، باید طرح جامعی برای مدیریت استعدادهای خود داشته باشند و اطمینان حاصل کنند که نظام جانشینی مطلوبی را برای آموزش و به کار گماردن افراد مستعد در مناصب حساس و مدیریتی، پیاده می کنند. بر این اساس و با توجه به اهمیت موضوع، مقاله حاضر با هدف ارایه الگوی مناسب برنامه جانشین پروری با استفاده از فنون تصمیم گیری چند معیاره در بانک ملی استان اصفهان انجام شده است. روش تحقیق توصیفی پیمایشی است و جامعه آماری آن ۲۵ نفر از مدیران ارشد بانک ملی استان بوده اند، که با توجه به تعداد نمونه از آزمون آماری t برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شده است. پس از استخراج معیارهای لازم با مطالعات کتابخانه ای، جهت بومی سازی قابلیتهای مدیریتی در یک جلسه طوفان ذهنی با مدیران ارشد استان، تعداد ۲۵ معیار نهایی استخراج گردید. نمره وزنی معیارها با استفاده از روش برنامه ریزی غیرخطی و نرم افزار NLP محاسبه شد. در نهایت معیارها (قابلیتها) به همراه نمره وزنی آنها جدولی را تشکیل میدهند که مدیریت می تواند بر اساس اطلاعات این جدول و به کارگیری روش ساده SAW به ارزیابی کلیه کارکنان جهت برنامه های آموزشی آتی و تعیین جانشین مناسب برای مناصب کلیدی و حساس بنماید. برخی ازدستاوردها و نتایج این مدل عبارتند از: تشکیل ماتریس قابلیتها به همراه اهمیت آنها، طراحی و تدوین الگوی علمی جانشین پروری، جلوگیری از هزینه های ناشی از بلاتصدی ماندن پستهای کلیدی، شفاف سازی سیستم انتصابات و ایجاد انگیزش در کارکنان و متعادل کردن توقعات آنان، جلوگیری از هدر رفتن هزینه های آموزشی و جهت دهی به نظام آموزشی سازمان، برنامه ریزی نظام پاداش، ایجاد و تشکیل خزانه استعدادها، تعیین و استفاده از مدل در جابجایی و انتقال کارکنان و موارد مشابه.

کلید واژه: خزانه استعدادها، شایستگی، مدیران عملیاتی، روسای حوزه ها، مدل قابلیت ها

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.