مدل یابی معادلات ساختاری روابط انجام رابطه، ارزش علامت تجاری و صلاحیت تامین کننده در بین خریداران محصولات شرکت بین المللی ارگ طلایی: مورد پژوهی هفت کشور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدل یابی معادلات ساختاری روابط انجام رابطه، ارزش علامت تجاری و صلاحیت تامین کننده در بین خریداران محصولات شرکت بین المللی ارگ طلایی: مورد پژوهی هفت کشور دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدل یابی معادلات ساختاری روابط انجام رابطه، ارزش علامت تجاری و صلاحیت تامین کننده در بین خریداران محصولات شرکت بین المللی ارگ طلایی: مورد پژوهی هفت کشور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدل یابی معادلات ساختاری روابط انجام رابطه، ارزش علامت تجاری و صلاحیت تامین کننده در بین خریداران محصولات شرکت بین المللی ارگ طلایی: مورد پژوهی هفت کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدل یابی معادلات ساختاری روابط انجام رابطه، ارزش علامت تجاری و صلاحیت تامین کننده در بین خریداران محصولات شرکت بین المللی ارگ طلایی: مورد پژوهی هفت کشور :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدیریت صنعتی

تعداد صفحات :۲۱

هدف پژوهش حاضر تعیین روابط علی و مدل یابی معادلات ساختاری روابط بین مولفه های صلاحیت و قابلیت تامین کننده با ارزش خریدن، رضایت خریدار، هزینه جایگزینی، اعتماد به علامت تجاری، وفاداری به علامت تجاری، کیفیت ارتباط، تعهد به رابطه و اجرای معامله در بین خریداران محصولات شرکت بین المللی ارگ طلایی (تولید بذر) می باشد. روش انجام پژوهش حاضر توصیفی از نوع علی همبستگی می باشد. جامعه آماری پژوهش حاضر را ۲۴۷ نفر کارکنان شرکت های خریدار برند ارگ طلایی، از ۷ کشور (آسیا و اروپا) –یونان، ترکیه، قزاقستان، قرقیزستان، ایران، امارات و عراق – تشکیل می دادند که به صورت تصادفی ساده چند مرحله ای انتخاب شدند. در راستای گردآوری داده های پژوهش از ۹ پرسشنامه، ۱- صلاحیت و قابلیت تامین کننده، ۲- ارزش خریدن، ۳- رضایت خریدار، ۴- هزینه جایگزینی، ۵- اعتماد به علامت تجاری، ۶- وفاداری به علامت تجاری، ۷- کیفیت ارتباط، ۸- تعهد به رابطه و اجرای معامله، در قالب ۵۵ گویه، استفاده گردید که نسخه اصلی آن ها اولین بار توسط هان و سانگ (۲۰۰۸) در «کره» اجرا شده است. نتایج پژوهش نشان داد که بین صلاحیت تامین کننده و مولفه های ارزش خریدن، رضایت خریدار، وفاداری و اعتماد به علامت تجاری، کیفیت ارتباط، تعهد به رابطه و اجرای معامله (به استثنای هزینه جایگزینی) رابطه همبستگی معناداری وجود دارد. علاوه بر این، نتایج T سوبل گویای آن بود که، صلاحیت و قابلیت تامین کننده به طور مستقیم بر ارزش خریدن، وفاداری به علامت تجاری و اعتماد به علامت تجاری اثر می گذارد و از طریق ارزش خریدن و اعتماد و وفاداری به علامت تجاری به طور غیر مستقیم، انجام رابطه (کیفیت ارتباط، تعهد به رابطه و اجرای معامله) و هزینه جایگزینی، را تحت تاثیر قرار می دهد. همچنین اینکه، مقادیر حاصل از ضرایب تاثیر b نشان می دهند که، وفاداری و اعتماد به علامت تجاری تاثیر بیشتری بر کیفیت ارتباط داشتند.

کلید واژه: عملکرد، ارزش علامت تجاری، صلاحیت و قابلیت تامین کننده، خریداران

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.