اثر اینترنت بر جهت دهی کانال های صادراتی در شرکت های کوچک و متوسط


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثر اینترنت بر جهت دهی کانال های صادراتی در شرکت های کوچک و متوسط دارای ۳۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر اینترنت بر جهت دهی کانال های صادراتی در شرکت های کوچک و متوسط  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر اینترنت بر جهت دهی کانال های صادراتی در شرکت های کوچک و متوسط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر اینترنت بر جهت دهی کانال های صادراتی در شرکت های کوچک و متوسط :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : کاوش های مدیریت بازرگانی

تعداد صفحات :۳۵

هدف این تحقیق، بررسی انتخاب کانال صادراتی شرکت های کوچک و متوسط (SME) تولید و صادر کننده مواد غذایی در زمانی است که از اینترنت به عنوان ابزار اطلاعاتی و ارتباطاتی در محیط بین الملل استفاده می کنند. برای مشخص نمودن تاثیر اینترنت بر کانال های صادراتی و اینکه چگونه امکانات اینترنتی و استفاده از اینترنت بر انتخاب کانال های صادراتی تاثیر دارد، دو مدل مفهومی ارایه شده است؛ مدل اول، ارتباط بین امکانات اینترنتی و انتخاب صادرات را می آزماید و مدل دوم به طور خلاصه، مفاهیم و ارتباطاتی ارایه می کند که استفاده از اینترنت را به انتخاب صادرات مستقیم SME ها اتصال می دهند. در مدل دوم از مدل فرایندی جهانی شدن و تئوری هزینه مبادله برای تشریح این مساله که چگونه امکانات اینترنتی و استفاده از اینترنت بر انتخاب صادراتی SME ها تاثیر دارد، استفاده شد. مدل فرآیندی جهانی شدن در شرکت های مورد مطالعه پذیرفته شد، ولی میزان کسب اطلاعات بازارهای خارجی با استفاده از اینترنت میزان قابل توجهی نیست. استفاده از تئوری هزینه مبادله نیز برای تشریح پدیده مذکور، نتایج سوال برانگیزی را ایجاد نمود. از یک طرف، یافته ها نشان می دهد که استفاده از اینترنت می تواند عدم اطمینان رفتاری شرکت های مورد مطالعه را کاهش دهد، ولی از طرف دیگر، این کاهش عدم اطمینان رفتاری شرکای خارجی، هزینه مبادلات را تنها اندکی کاهش می دهد.

کلید واژه: اینترنت، کانال های صادراتی، شرکت های کوچک و متوسط، مدل فرایندی جهانی شدن، تئوری هزینه مبادله

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.