طراحی الگوی ارتقا کیفیت آموزش برای دختران در مناطق کمتر توسعه یافته و بررسی اثربخشی آن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی الگوی ارتقا کیفیت آموزش برای دختران در مناطق کمتر توسعه یافته و بررسی اثربخشی آن دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی الگوی ارتقا کیفیت آموزش برای دختران در مناطق کمتر توسعه یافته و بررسی اثربخشی آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی الگوی ارتقا کیفیت آموزش برای دختران در مناطق کمتر توسعه یافته و بررسی اثربخشی آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی الگوی ارتقا کیفیت آموزش برای دختران در مناطق کمتر توسعه یافته و بررسی اثربخشی آن :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : نوآوری های آموزشی

تعداد صفحات :۲۵

هدف اصلی پژوهش حاضر، طراحی الگوی ارتقا کیفیت آموزش برای دختران در مناطق کمتر توسعه یافته است؛ اگر الگویی بتواند سطح کیفی آموزش را در مناطق کمتر توسعه یافته ارتقا بخشد، می تواند مبنایی برای طراحی الگوهای مناسب دیگر باشد. بدین منظور با استفاده از نمودار پارتو، مسایل اساسی مربوط به آموزش دختران روستایی در منطقه راسک استان سیستان و بلوچستان مشخص شدند و الگوی آموزشی، طراحی و تولید گردید. سوال اصلی پژوهش عبارت بود از: «الگوی طراحی شده ارتقا کیفیت آموزش برای دختران یک روستا در مناطق کمتر توسعه یافته، چه تاثیری بر پیشرفت تحصیلی و میزان غیبت آنان دارد؟»پژوهش حاضر با بهره گیری از روش نمونه گیری تصادفی، ۱۰ روستا با ۸۶۶ دانش آموز از روستاهای منطقه راسک استان سیستان و بلوچستان را به صورت تصادفی در دو گروه آزمایش و گواه قرار داد.متغیر مستقل این پژوهش، الگوی ارتقا کیفیت بود که با استفاده از روش های فعال و مشارکتی طراحی شد و در سال تحصیلی ۸۸-۱۳۸۷ اعمال گردید. تاثیر این متغیر در پایان سال تحصیلی بر متغیرهای وابسته، یعنی نمرات درسی، مهارت برقراری ارتباط و نگرش دانش آموزان نسبت به مدرسه و همچنین میزان غیبت آنان، مورد بررسی قرارگرفت.نتایج حاصل از آزمون های آماری، تفاوت معنادار دو گروه آزمایش و گواه را تایید می کنند و نشان می دهند استفاده از الگوی ارتقا کیفیت آموزش می تواند پیشرفت تحصیلی دختران روستایی در مناطق کمتر توسعه یافته، شامل نمرات درسی، مهارت برقراری ارتباط و نگرش مثبت نسبت به مدرسه را افزایش داده، میزان غیبت آنها را کاهش دهد.

کلید واژه: کیفیت آموزش، دختران، مناطق کمتر توسعه یافته، یادگیری فعال و مشارکتی، مهارت برقراری ارتباط، نگرش نسبت به مدرسه

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.