تجزیه و تحلیل کیفیت خدمات دفاتر کارگزاری ها با استفاده از مدل سروکوآل (Servqual)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تجزیه و تحلیل کیفیت خدمات دفاتر کارگزاری ها با استفاده از مدل سروکوآل (Servqual) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تجزیه و تحلیل کیفیت خدمات دفاتر کارگزاری ها با استفاده از مدل سروکوآل (Servqual)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تجزیه و تحلیل کیفیت خدمات دفاتر کارگزاری ها با استفاده از مدل سروکوآل (Servqual)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تجزیه و تحلیل کیفیت خدمات دفاتر کارگزاری ها با استفاده از مدل سروکوآل (Servqual) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : کاوش های مدیریت بازرگانی

تعداد صفحات :۲۶

بسیاری از سازمان‌ ها بخصوص سازمان های خدماتی، متناسب با آرمان و ماموریتشان رویکرد ویژه‌ ای به مبحث کیفیت و مدیریت آن نموده اند. این مقاله درصدد آن است تا با توجه به اهمیت موضوع کیفیت خدمت ‌رسانی در دفاتر کارگزاری ها، با استفاده از مدل تحلیل شکاف و تکنیک سروکوال به تجزیه و تحلیل کیفیت خدمات دفاتر کارگزاری ارایه شده در مطالعه موردی (دفاتر کارگزاری بورس اوراق بهادار منطقه ای استان یزد) بپردازد. بدین منظور، بر مبنای شکاف‌ های ۵ گانه کیفی خدمت، پرسشنامه ‌ای با هدف سنجش سطح ادراکات و انتظارات سرمایه گذاران و کارگزاران از خدمات دفاتر کارگزاری ها طراحی و پیمایش شده است. با کاربرد آزمون های آماری ناپارامتریک برای تحلیل معنی داری شکاف های کیفی خدمات، پیشنهادهایی جهت بهبود کیفیت خدمات کارگزاری ها در سطح مطالعه موردی ارایه گردیده است. آزمون‌ های آماری در پنج حوزه مفهومی شکل دهنده کیفیت خدمات – شامل ملموسات، پاسخگویی، تضمین، اعتبار و همدلی – صورت گرفته است. نتایح نشان دهنده آن است که بین انتظارات و ادراکات سرمایه گذاران از کیفیت خدمات دفاتر کارگزاری ها در تمامی حوزه ‌ها تفاوت معنی داری وجود دارد. مدیران دفاتر کارگزاری ها، با استفاده از مدل ‌های تحلیل کیفیت خدمات، قادر خواهند بود تا شکاف‌ های ایجاد شده بین دو وجه ارایه خدمت، یعنی سرمایه گذاران و کارگزاران کارگزاری ها را شناخته و به برنامه ‌ریزی جهت تقویت و احیانا، اصلاح نابسامانی ها بپردازند.

کلید واژه: بورس اوراق بهادار، دفاتر کارگزاری، کیفیت خدمات، مدل تحلیل شکاف، سروکوآل

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.