بررسی آزمایشگاهی تاثیر دمای مخلوط EGR و هوای محیط بر راندمان قانون دوم ترمودینامیک در موتورهای دیزل سبک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی آزمایشگاهی تاثیر دمای مخلوط EGR و هوای محیط بر راندمان قانون دوم ترمودینامیک در موتورهای دیزل سبک دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی آزمایشگاهی تاثیر دمای مخلوط EGR و هوای محیط بر راندمان قانون دوم ترمودینامیک در موتورهای دیزل سبک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی آزمایشگاهی تاثیر دمای مخلوط EGR و هوای محیط بر راندمان قانون دوم ترمودینامیک در موتورهای دیزل سبک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی آزمایشگاهی تاثیر دمای مخلوط EGR و هوای محیط بر راندمان قانون دوم ترمودینامیک در موتورهای دیزل سبک :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : تحقیقات موتور

تعداد صفحات :۱۳

روش های اخیر بررسی راندمان موتورهای احتراق داخلی دیگر تنها در قالب قانون اول ترمودینامیکی نبوده و از دیدگاه قانون دوم ترمودینامیکی نیز بررسی می شود. آنالیز فرآیندها بوسیله قانون اول ترمودینامیک دید واضح، روشن و دقیقی نسبت به آن سیستم و فرآیندهای آن به ما نمی دهد. لذا به منظور داشتن درک دقیقی از تلفات در فرآیندهای مختلف نیاز به ابزاری به نام تحلیل اگزرژی داریم. آلاینده هایی که موتورهای دیزل تولید می کنند مخصوصا ذرات دوده و اکسیدهای نیتروژن در مقایسه با موتورهای بنزینی از غلظت بالاتری برخوردارند. یکی از روش های کاهش آلاینده NOx در موتورهای دیزل استفاده از روش بازخورانی بخشی از گازهای مجرای دود به داخل سیلندر می باشد. این روش بدلیل پایین آوردن دمای احتراق بر اثر کم شدن غلظت اکسیژن درون سیلندر باعث کاهش آلایندگی NOx می شود. در این تحقیق کوشش شده تاثیرات دما و میزان بازگشت دود روی اتلاف اگزرژی در موتور دیزل بررسی شود. نتایج نشان می دهد که با اضافه کردن به درصد جرمی دود بازگشت یافته به موتور و افزایش دمای مخلوط EGR و هوای ورودی راندمان قانون دوم در سرعت ها و بارهای مختلف بصورت عمومی کاهش پیدا می کند.

کلید واژه: موتور دیزل، قانون دوم ترمودینامیک، بازخورانی دود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.