بررسی پایایی نمرات ارزشیابی دانشجویان تخصصی دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی در ارزیابی اساتید در سال تحصیلی ۸۹- ۸۸


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی پایایی نمرات ارزشیابی دانشجویان تخصصی دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی در ارزیابی اساتید در سال تحصیلی ۸۹- ۸۸ دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی پایایی نمرات ارزشیابی دانشجویان تخصصی دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی در ارزیابی اساتید در سال تحصیلی ۸۹- ۸۸  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی پایایی نمرات ارزشیابی دانشجویان تخصصی دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی در ارزیابی اساتید در سال تحصیلی ۸۹- ۸۸،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی پایایی نمرات ارزشیابی دانشجویان تخصصی دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی در ارزیابی اساتید در سال تحصیلی ۸۹- ۸۸ :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (JOURNAL OF DENTAL SCHOOL SHAHID BEHESHTI UNIVERSITY OF MEDICAL SCIENCE)

تعداد صفحات :۶

سابقه و هدف: یکی از متداول ترین روش هایی که جهت تعیین میزان موفقیت یک استاد در رسیدن به اهداف آموزشی صورت می گیرد ارزشیابی اساتید از دید دانشجویان است. این مطالعه با هدف بررسی پایایی نمرات ارزشیابی دانشجویان تخصصی در ارزشیابی استاد صورت پذیرفت.مواد و روشها: در این مطالعه توصیفی، تمامی دانشجویان تخصصی دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی به تعداد ۷۰ نفر وارد مطالعه شدند. ابزار گردآوری اطلاعات، پرسشنامه ارزشیابی استاد مشتمل بر ۱۰ سوال بود.که در دومرحله به فاصله یک هفته توزیع و جمع آوری گردید. intraobserver reliability و interobserver reliability با استفاده از ضریب weighted kappa تعیین شد. جهت تعیین تکرارپذیری ها در مورد مجموع نظرات کل حیطه ها از intra class correlation coefficient استفاده شد.کلیه عملیات آماری با استفاده از نرم افزار SPSS 11.5 انجام گرفت.یافته ها: بین میزان تکرارپذیری نظرات در رشته های مختلف تخصصی اختلاف معنی دار آماری مشاهده نشد (P=0.569) بر این اساس میزان تکرارپذیری کلی افراد برابر ۰.۴۱۴ و متوسط تکرار پذیری بین فردی برابر ۰.۲۹۷ بود. اما میزان تکرارپذیری نظرات هر فرد در دو مرحله در مواردی که نظر اولیه ضعیف ویا بسیار خوب بود به طور معنی داری بیشتر از مواردی بود که نظر اولیه در آنها متوسط یا خوب بود (P=0.034). بیشترین تکرارپذیری در حیطه «ایجاد انگیزه برای مطالعه و کارهای پژوهشی» و کمترین تکرارپذیری در حیطه «انعطاف پذیری در مقابل انتقادات و پیشنهادات» بود.نتیجه گیری: نتایج مطالعه نشان دادکه در تمامی موارد، پایایی دانشجویان تخصصی در ارزشیابی اساتید مناسب نبود.

کلید واژه: ارزشیابی، استاد، دانشجو، پایایی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.