آسیب شناسی روابط عمومی در ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 آسیب شناسی روابط عمومی در ایران دارای ۵۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد آسیب شناسی روابط عمومی در ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی آسیب شناسی روابط عمومی در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن آسیب شناسی روابط عمومی در ایران :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : فصلنامه علوم اجتماعی

تعداد صفحات :۵۳

مورد کاوی حاضر که برگرفته از رساله دکتری است، با استفاده از مطالعه کتابخانه‌ ای، با تمرکز بر روی اسناد مربوط به مقررات گذاری و نحوه سازماندهی حرفه روابط عمومی در ایران، مشاهده حضوری فرایندهای کار حرفه ‌ای در چهار وزارتخانه و مصاحبه‌ های عمقی با مدیران، کارشناسان و کارورزان آنها انجام شده است. فقدان ساخت ‌ها و زیرساخت‌ های مادی از جمله تکنولوژیکی، از یک ‌سو و فقدان مبانی فکری، حقوقی و مدیریتی از سوی دیگر سبب شده است تا روابط عمومی ‌ها در ایران در پاسخگویی سیستماتیک و نهادینه شده به نیازهای افکار عمومی ناتوان باشند. در نتیجه، کارکردهای روابط عمومی نه تنها در مقابل افکار عمومی، بلکه به عنوان یک خرده سیستم در منظر سیستم بزرگ‌ تر (وزارتخانه ‌ها، شرکت ‌ها و …) نیز نامطلوب به نظر می ‌رسد.جایگاه مشتریان نزد این واحدها، در سطحی نازل است. بنابراین، بدون وجود استثنا، میان نیاز واقعی مشتریان و قابلیت واقعی پاسخگویی روابط عمومی ها، شکافی به عمق توسعه دموکراتیک وجود دارد. مستندسازی نظام پاسخگویی به مشتریان به عنوان شاخص اصلی مشتری گرایی در سازمان‌ های مدرن، در غیاب استراتژی ‌ها و سیاست ‌های مشتری مدارانه، وجود ندارد و اساسا گرایش به سوی تامین این ‌گونه تمهیدات در برنامه و عمل روابط عمومی ها دیده نمی ‌شود.بر اساس یافته‌ های به دست آمده از این پژوهش، روابط عمومی ‌ها در ایران با «الگوی تبلیغی» سازگارند. «اطلاع یابی» از نیازها و انتظارات مشتریان و محیط در حال تغییر، به عنوان فرآیند اصلی کار در روابط عمومی ‌ها و بستر لازم برای «اطلاع رسانی» و برقراری روابط و مناسبات سازنده و دوسویه، عامدا مورد غفلت قرار گرفته و زیرساخت ‌ها و ساختارهای پژوهشی لازم برای تحقق این امر وجود ندارد.

کلید واژه: آسیب شناسی، موردکاوی، سیستم‌ ها، ساختار و کارکرد، سازمان و مشتری گرایی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.