فرایند جهانی شدن و تاثیر آن بر نقش رسانه ‌ها درحوزه فرهنگی ایران: مطالعه موردی تلویزیون


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فرایند جهانی شدن و تاثیر آن بر نقش رسانه ‌ها درحوزه فرهنگی ایران: مطالعه موردی تلویزیون دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فرایند جهانی شدن و تاثیر آن بر نقش رسانه ‌ها درحوزه فرهنگی ایران: مطالعه موردی تلویزیون  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فرایند جهانی شدن و تاثیر آن بر نقش رسانه ‌ها درحوزه فرهنگی ایران: مطالعه موردی تلویزیون،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فرایند جهانی شدن و تاثیر آن بر نقش رسانه ‌ها درحوزه فرهنگی ایران: مطالعه موردی تلویزیون :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : فصلنامه علوم اجتماعی

تعداد صفحات :۴۲

این مقاله، گزیده ‌ای از یک پژوهش دانشگاهی است که به بررسی پدیده جهانی شدن و تاثیر آن بر نقش رسانه ‌ها در حوزه فرهنگی ایران و نیز به بررسی این مساله می ‌پردازد که جهانی شدن چه تاثیری بر نقش تلویزیون ایران در حوزه فرهنگ داشته و این که عملکرد بهینه تلویزیون در این زمینه چه باید باشد.در این تحقیق دو هدف عمده دنبال شده است. اول، بررسی وضع موجود (چگونگی عملکرد) تلویزیون ایران در حوزه ‌های مختلف فرهنگ با توجه به جهانی شدن در این زمینه و دوم، تصویرسازی وضع مطلوب تلویزیون با توجه به جهانی شدن در حوزه‌ فرهنگ.جهت انجام بخش اول پژوهش، از روش تحلیل محتوا (Content Analysis) و از تکنیک پرسشنامه معکوس (Inverse Questionnair) استفاده شد. در بخش دوم، جهت بررسی وضعیت مطلوب تلویزیون با توجه به جهانی شدن در حوزه فرهنگ، از روش دلفای (Delphi) استفاده گردیده است. نتایج به دست آمده نشان می ‌دهد که هرچند تلویزیون ایران در بسیاری از حوزه‌ های فرهنگ الگوهای جهانی را ترویج می ‌کند، اما در کل در حوزه فرهنگ، به طور سنتی عمل می‌ نماید. شایان ذکر است که دیدگاه‌ ها و نظرات خبرگان در بخش دلفای، راه ‌کارهای مناسبی را برای مدیریت جهانی شدن در حوزه فرهنگ برای متولیان این رسانه ارایه داده است.

کلید واژه: جهانی شدن، فرهنگ، رسانه، تلویزیون

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.