مقاله بررسی تاثیر سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری بررضایت مشتریان «موردکاوی: شرکت چینی بهداشتی گلسار فارس»


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری بررضایت مشتریان «موردکاوی: شرکت چینی بهداشتی گلسار فارس» دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری بررضایت مشتریان «موردکاوی: شرکت چینی بهداشتی گلسار فارس»  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری بررضایت مشتریان «موردکاوی: شرکت چینی بهداشتی گلسار فارس»،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری بررضایت مشتریان «موردکاوی: شرکت چینی بهداشتی گلسار فارس» :

مقاله بررسی تاثیر سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری بررضایت مشتریان «موردکاوی: شرکت چینی بهداشتی گلسار فارس» که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز ۱۳۸۸ در چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت)) از صفحه ۶۹ تا ۸۷ منتشر شده است.
نام: بررسی تاثیر سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری بررضایت مشتریان «موردکاوی: شرکت چینی بهداشتی گلسار فارس»
این مقاله دارای ۱۹ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان
مقاله رضایت مشتریان از شرکت
مقاله مدل رضایت مشتری آمریکا

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
استفاده گسترده از فناوری وب، فرصتی را برای کسب و کارها فراهم می آورد تا از اینترنت به عنوان ابزاری برای مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان، استفاده کنند. سازمانهایی که هزینه سرمایه گذاری در این زمینه را متقبل می شوند، یکی از اهداف اولی شان ارتقا سطح رضایت مشتریان است. به همین دلیل، در اغلب سازمانهایی که سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان را بکار گرفته اند، این سوال مطرح است که «آیا این اقدام آنها بر میزان رضایت مشتریان تاثیر گذار بوده است یا خیر؟». شرکت «چینی بهداشتی گلسار فارس» نیز که در حدود دو سال است این سیستم را پیاده کرده، از این امر مستثنی نبوده و سوال فوق را در ذهن دارد. از اینرو، مقرر شد تا در قالب یک پروژه تحقیقاتی، به این سوال شرکت گلسار فارس پاسخ داده شود. حاصل این پروژه تحقیقاتی، در این مقاله ارایه شده است. لازم به ذکر است که این پژوهش از لحاظ هدف، کاربردی می باشد. روش بکار رفته در این پژوهش، می تواند در پروژه های تحقیقاتی مشابه، در دیگر سازمانها نیز، مورد استفاده قرار گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.