راهبردهای کمک جویی دانشجویان آموزش از راه دور با موفقیت سطح بالا یا پایین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 راهبردهای کمک جویی دانشجویان آموزش از راه دور با موفقیت سطح بالا یا پایین دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد راهبردهای کمک جویی دانشجویان آموزش از راه دور با موفقیت سطح بالا یا پایین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی راهبردهای کمک جویی دانشجویان آموزش از راه دور با موفقیت سطح بالا یا پایین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن راهبردهای کمک جویی دانشجویان آموزش از راه دور با موفقیت سطح بالا یا پایین :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پیک نور- علوم انسانی

تعداد صفحات :۹

هدف این مقاله ارایه گزارشی است از بررسیهای انجام شده درباره جنبه های گوناگون کمک جویی دانشجویان دانشگاه آزاد هنگ کنگ، که از موفقیت سطح بالا و موفقیت سطح پایین برخوردار بودند.بررسیها نشان می دهند از نظر آماری تفاوت معناداری میان گروههای موفق سطح بالا و پایین وجود ندارد. اما اکثریت دانشجویان کمک جویی را به عنوان یک روش مطلوب برای یادگیری مورد توجه قرار داده اند. نتایج مصاحبه های انجام شده نشان می دهند که درخواست کنندگان کمک، فکر می کردند که قبل از کمک طلبی، خود باید سعی و تلاش کنند.اغلب دانشجویان نشان داده اند که برای هر مشکلی نباید درخواست کمک کنند؛ مگر اینکه مستقیما با موضوع درسی مورد مطالعه شان در ارتباط باشد. دانشجویان دختر در تمام زمینه ها گرایش بیشتری برای دریافت کمک از خود نشان می دهند و معمولا دانشجویان دختر موفق سطح بالا بیشتر از دانشجویان موفق سطح پایین درخواست کمک می کنند.بیشترین تفاوت بین دانشجویان زن موفق سطح بالا و موفق سطح پایین، در درخواست کمک در زمینه اضطراب آزمون و امتحان، خودانگیزشی و یافتن وقت برای مطالعه مشاهده می شود.اطلاعات به دست آمده از پرسشنامه ها نشان می دهند که اغلب دانشجویان موفق سطوح بالا و پایین ترجیح می دهند به تنهایی کار کنند.نتیجه مصاحبه ها نشان داد که تعدادی از دانشجویان به ویژه گروههای موفق سطح پایین علاقه مند بودند که به صورت گروهی کار کنند، البته در صورتی که سازماندهی آن آسانتر باشد؛ اگرچه نتایج به دست آمده از این تحقیق، نشان دادند که از لحاظ آماری بین دانشجویان دانشگاه هنگ کنگ در گروههای موفق سطح بالا و موفق سطح پایین در فرایند کمک خواهی تفاوت معناداری وجود ندارد.

کلید واژه: راهبرد کمک جویی، موفقیت سطح بالا، موفقیت سطح پایین، دانشگاه باز هنگ کنگ

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.