بررسی تاثیر جو روانی – اجتماعی کلاس بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهرستان کاشان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر جو روانی – اجتماعی کلاس بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهرستان کاشان دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر جو روانی – اجتماعی کلاس بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهرستان کاشان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر جو روانی – اجتماعی کلاس بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهرستان کاشان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر جو روانی – اجتماعی کلاس بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهرستان کاشان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : نوآوری های مدیریت آموزشی (اندیشه های تازه در علوم تربیتی)

تعداد صفحات :۲۶

به منظور بررسی رابطه ادراک و انتظار دانش آموزان از جو کلاس با پیشرفت تحصیلی آنان و هم چنین رابطه ادراک و انتظار معلمان این دانش آموزان از جو کلاس با پیشرفت تحصیلی آنان به طور تصادفی ۴۴ کلاس دخترانه و پسرانه پنجم ابتدایی در نظر گرفته شد که از هر کلاس ۴ دانش آموز (N=176) به همراه معلم آنان (N=44) جهت انجام این پژوهش در سطح شهرستان کاشان انتخاب شدند.اطلاعات مورد نیاز، بر اساس پرسش نامه جو روانی – اجتماعی کلاس و کارنامه های تحصیلی دانش آموزان جمع آوری و در تحلیل آماری نتایج از آزمون t (وابسته و مستقل) و تحلیل رگرسیون چند متغیره استفاده شده است.نتایج این پژوهش نشان داد که میزان انتظار از جو کلاس، هم برای معلمان و هم برای دانش آموزان، بالاتر از میزان ادراک است. هم چنین، سطح انتظار و ادراک معلمان از جو کلاس بالاتر از سطح انتظار و ادراک دانش آموزان است و نیز بین ادراک و انتظار دانش آموزان از جو روانی – اجتماعی کلاس با پیشرفت تحصیلی آنها رابطه وجود دارد ولیکن بین ادراک و انتظار معلمان از جو روانی – اجتماعی کلاس با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان رابطه ای معنادار مشاهده نگردید. در مجموع، یافته های تحقیق نشان داد که بین جو روانی – اجتماعی کلاس و پیشرفت تحصیلی رابطه معناداری وجود دارد و می توان بر اساس جو روانی- اجتماعی کلاس، پیشرفت تحصیلی دانش آموزان را پیش بینی کرد.

کلید واژه: ادراک،‌ انتظار، پیشرفت تحصیلی، جو روانی – احتماعی کلاس

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.