مقاله همگرایی در آموزش محتوای دروس فنی رشته معماری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله همگرایی در آموزش محتوای دروس فنی رشته معماری دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله همگرایی در آموزش محتوای دروس فنی رشته معماری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله همگرایی در آموزش محتوای دروس فنی رشته معماری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله همگرایی در آموزش محتوای دروس فنی رشته معماری :

مقاله همگرایی در آموزش محتوای دروس فنی رشته معماری که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۷ در فناوری آموزش (فناوری و آموزش) از صفحه ۲۷۳ تا ۲۸۲ منتشر شده است.
نام: همگرایی در آموزش محتوای دروس فنی رشته معماری
این مقاله دارای ۱۰ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله آموزش معماری
مقاله مولفه های معماری
مقاله همگرایی
مقاله پایداری
مقاله پایایی
مقاله مانایی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
آثار نوین معماری به منظور حفظ ماندگاری خود نیازمند تامین استواری ( استحکام یا پایداری)، بهره وری (دوام یا پایایی) و نیز بها محوری (ارزشمندی یا مانایی) است. از مجموع مولفه های پنج گانه خلق یک اثر معماری، یعنی فرم و شکل، فناوری و ساخت، عملکرد و شرایط محیطی، محتوی و ایده تنها حلقه گمشده در برنامه آموزش معماری مولفه وحدت آفرینی و ایجاد همگرایی به عنوان تامین کننده نیاز واقعی طراحی از جنبه های نیارش، بسندگی، پیمون واری، بوم آوردی و زیبایی شناسی محسوب می شود. به عبارت دیگر رعایت ایده پردازی، فرم آفرینی، سبک گرایی، فن آرایی و کارپذیری در طراحی معماری به تنهایی برای جامع و مانع بودن یک اثر جاودان معماری کافینمی باشد، لذا کلیه موردهای ذکر شده بایستی تحت سیطره آموزش مدیریتی منسجم، وحدت گرا و هدفمند؛ هدایت و نظارت شود. در این مقاله سعی شده بر اساس مطالعات میدانی درحوزه آموزش دانشگاهی دروس فنی رشته معماری نقش مفید آموزش هماهنگ و یکپارچه این دروس به عنوان مولفه اصلی موثر در طراحی معماری ارزشمند نمایان گردد. لذا بر اساس این بررسی ضرورت هم زمانی محورهای آموزشی در زمینه هایی همچون: فناوری، پیکره بندی، و نیزتامین کارایی و ایده پردازی به گونه ای وحدت مدار و همسو در راستای خلق آثار بدیع معماری ماندگار در عصر حاضر مورد تاکید قرار گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.