بهینه یابی سبد سرویس در مسایل مسیریابی چند سطحی – چند محصولی و چند قرارگاهی وسایل نقلیه با هدف حداقل نمودن هزینه های توزیع


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بهینه یابی سبد سرویس در مسایل مسیریابی چند سطحی – چند محصولی و چند قرارگاهی وسایل نقلیه با هدف حداقل نمودن هزینه های توزیع دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بهینه یابی سبد سرویس در مسایل مسیریابی چند سطحی – چند محصولی و چند قرارگاهی وسایل نقلیه با هدف حداقل نمودن هزینه های توزیع  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بهینه یابی سبد سرویس در مسایل مسیریابی چند سطحی – چند محصولی و چند قرارگاهی وسایل نقلیه با هدف حداقل نمودن هزینه های توزیع،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بهینه یابی سبد سرویس در مسایل مسیریابی چند سطحی – چند محصولی و چند قرارگاهی وسایل نقلیه با هدف حداقل نمودن هزینه های توزیع :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : نشریه بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت تولید (فارسی)(نشریه بین المللی علوم مهندسی)

تعداد صفحات :۱۷

موضوع بهینه یابی سبد سرویس مسایل مسیریابی وسایل نقلیه چند ایستگاهی – چند محصولی و چند سطحی یکی از مهم ترین و در عین حال مشکل ترین مسایل تصمیم گیری در حوزه مسایل حمل و نقل میباشد. تا کنون الگوریتم های دقیق، ابتکاری و فوق ابتکاری متنوعی برای حل مدلهای مختلف مسایل مسیریابی وسایل نقلیه ارایه شده است . دراین مقاله یک مدل برنامه ریزی خطی صفر و یک (BLP) برای بهینه یابی سبد سرویس در مسایل مسیریابی وسایل نقلیه چند ایستگاهی – چند محصولی و چند سطحی با هدف حداقل نمودن هزینه های توزیع ارایه شده است. بعبارت بهتر هدف این مقاله تعیین میزان نسبت بهینه حمل و نقل برای هر یک از محصولات در وسایل نقلیه برای هریک از مسیرها، نواحی و سطوح با حداقل هزینه توزیع می باشد. سپس برای حل این مدل یک الگوریتم کارا طراحی گردید. این الگوریتم با استفاده از تخصیص منابع محدود بر پایه ضرایب لاگرانژ، مساله مسیریابی چند محصولی را به چند مساله تک محصولی تبدیل می کند. بعداز حل مدل ریاضی هر یک از مسایل مسیریابی تک محصولی، با مقایسه ظرفیت تخصیص داده شده و مورد نیاز هر یک از محصولات، میزان ظرفیت باقیمانده و کل را محاسبه و سپس عملیات تسطیح منابع و بهینه یابی سبد سرویس در بین مسایل مسیریابی تک محصولی انجام میشود. بر این اساس بعد از چند مرحله، تسطیح ظرفیت های باقیمانده، در صورتی که بهبود قابل توجهی در جواب مساله حاصل نشود، جواب مساله اصلی حاصل شده است. طراحی آزمایشات و اعتبار سنجی انجام شده در این مقاله بیانگر استفاده بهینه این روش از منابع کمیاب و کاهش قابل توجه هزینه های توزیع میباشد. این آزمایشات اعتبار الگوریتم طراحی شده را نسبت به مدل برنامه ریزی خطی صفر و یک در سطح ۹۵ درصد تایید نموده و زمان حل مسایل را بمیزان ۵ برابر کاهش داده است.

کلید واژه: مسیریابی وسایل نقلیه چند ایستگاهی – چند محصولی و چند سطحی، حداقل نمودن هزینه های توزیع، ضرایب لاگرانژ، مدلهای شبکه ای، تخصیص و تسطیح منابع، سبد سرویس

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.