شاخص های ارزشیابی از عملکرد تحصیلی و میزان کاربست آن توسط اعضای هیات علمی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شاخص های ارزشیابی از عملکرد تحصیلی و میزان کاربست آن توسط اعضای هیات علمی دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شاخص های ارزشیابی از عملکرد تحصیلی و میزان کاربست آن توسط اعضای هیات علمی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شاخص های ارزشیابی از عملکرد تحصیلی و میزان کاربست آن توسط اعضای هیات علمی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شاخص های ارزشیابی از عملکرد تحصیلی و میزان کاربست آن توسط اعضای هیات علمی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : اندیشه های نوین تربیتی

تعداد صفحات :۲۸

هدف این مقاله، در ابتدا معرفی شاخص های ارزشیابی از عملکرد تحصیلی دانشجویان از دید استادان نمونه کشوری و سپس تعیین میزان کاربست آن توسط اعضای هیات علمی دانشگاه اصفهان است. در این پژوهش از هر دو روش کمی و کیفی استفاده شده است. در بخش کیفی، با استادان نمونه کشوری مصاحبه شده و در بخش کمی، عملکرد اعضای هیات علمی دانشگاه اصفهان با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته بررسی شده است. جامعه بخش کیفی تحقیق استادان نمونه کشوری دانشگاههای اصفهان، صنعتی اصفهان و علوم پزشکی اصفهان است که برای انتخاب آنها با توجه به حجم کم جامعه (n=15) نمونه گیری نشده وبا همه آنها مصاحبه شده است. جامعه بخش کمی، اعضای هیات علمی دانشگاه اصفهان هستند. برای انتخاب آنها از روش نمونه گیری طبقه ای متناسب با حجم استفاده شده است. برای ارزیابی عملکرد افراد انتخاب شده، ۱۲۴۵ دانشجوی زن و مرد سالهای سوم و چهارم مقطع کارشناسی در تحقیق شرکت داده شدند.یافته های تحقیق نشان داد که در بخش کیفی، استادان نمونه کشوری بر چهار مقوله ۱- تعیین اهداف، معیارها و رویه های ارزشیابی؛ ۲- ارزشیابی مستمر؛ ۳- نوع سوالهای ارزشیابی،‌ چگونگی طراحی و نمره گذاری آنها؛ و ۴- ارایه بازخورد و اطمینان دادن به دانشجویان از نتایج ارزشیابی تاکید داشته اند. در بخش کمی، اعضای هیات علمی دانشگاه اصفهان با کسب نمره ۳.۵۳ از ۵ در حد متوسط به شاخص های ارزشیابی از عملکرد تحصیلی دانشجویان توجه داشته اند. عملکرد اعضای هیات علمی بر حسب دانشکده و مرتبه علمی تفاوت معناداری نداشته است، اما عملکرد آنها بر حسب سابقه تدریس تفاوت معنادار داشته است.

کلید واژه: ارزشیابی از عملکرد تحصیلی دانشجویان، ارزشیابی مداوم، استاد نمونه کشوری، عضو هیات علمی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.