حق تالیف برای نرم افزارها و بازی های رایانه ای: راهکارها و چالش ها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
حق تالیف برای نرم افزارها و بازی های رایانه ای: راهکارها و چالش ها دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد حق تالیف برای نرم افزارها و بازی های رایانه ای: راهکارها و چالش ها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی حق تالیف برای نرم افزارها و بازی های رایانه ای: راهکارها و چالش ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن حق تالیف برای نرم افزارها و بازی های رایانه ای: راهکارها و چالش ها :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : تحقیقات فرهنگی ایران
تعداد صفحات :۲۸
حق تالیف در عرصه فرهنگ و هنر آغاز شد. از آغاز در این عرصه دو رویکرد شکل گرفت: رویکردی تجاری و اقتصادی که بیشتر دلمشغول حق تهیه کنندگان و سرمایه گذاران است و رویکرد دیگری که نگران حق مولف و پدیدآورنده اثر است. رویکرد نخست ریشه در کشورهای آنگلوساکسون دارد و رویکردی فرهنگی برخاسته از فرانسه است. با توسعه تولیدهای رایانه ای به ویژه نرم افزارها و بازی های رایانه ای و با جدا شدن بازار نرم افزار از سخت افزار، تکثیرهای غیرقانونی و دزدی هایی که می توان آنها را «دزدی های مخملی» نامید، جامعه جهانی برای حفظ حقوق پدیدآورندگان این کالاهای علمی و فرهنگی، دست به کار شد. در این مقاله راهکارهای رویارویی با این خطر بررسی و چالش های داخلی و بین المللی قوانین مربوط به حق تالیف در این عرصه بررسی می شود. چالش های موجود در این عرصه و بررسی نقاط قوت و ضعف رویکردهای گوناگون، برای مسایل موجود در دستور کار حق مولف در کشورمان مفید باشد.
کلید واژه: بازی های رایانه ای، حق تالیف، حق معنوی، دنیای مجازی، کپی رایت، نرم افزار
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.