مقاله مقایسه سطوح مختلف درک خواندن دانش آموزان کم شنوا و دانش آموزان شنوا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه سطوح مختلف درک خواندن دانش آموزان کم شنوا و دانش آموزان شنوا دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه سطوح مختلف درک خواندن دانش آموزان کم شنوا و دانش آموزان شنوا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه سطوح مختلف درک خواندن دانش آموزان کم شنوا و دانش آموزان شنوا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه سطوح مختلف درک خواندن دانش آموزان کم شنوا و دانش آموزان شنوا :

مقاله مقایسه سطوح مختلف درک خواندن دانش آموزان کم شنوا و دانش آموزان شنوا که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در ۱۳۸۹ در (شنوایی شناسی) auditory and vesitibular research از صفحه ۲۵ تا ۳۲ منتشر شده است.
نام: مقایسه سطوح مختلف درک خواندن دانش آموزان کم شنوا و دانش آموزان شنوا
این مقاله دارای ۸ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله درک خواندن
مقاله کم شنوا
مقاله شنوای هنجار

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
زمینه و هدف: مهارت در خواندن یکی از مهم ترین نیازهای یادگیری دانش آموزان در زندگی امروز است این مهارت معطوف به توانایی درک مطلب، تفسیر و استنتاج از متون و دریافت معنا و مفهوم پیامی است که به نگارش درآمده است. موفقیت و پیشرفت تحصیلی هر دانش آموز با میزان توانمندی وی در درک مطلب ارتباط مستقیم دارد. هدف از این تحقیق بررسی تاثیر افت شنوایی بر توانایی سطوح مختلف درک خواندن دانش آموزان کم شنوا در مقایسه با دانش آموزان شنوا بود.
روش بررسی: پژوهش از نوع مقطعی بود و ابزار آزمون دفترچه استاندارد شده بین المللی ۲۰۰۱ (PIRLS) بود که روی ۱۷ دانش آموز مبتلا به کم شنوایی در پایه چهارم ابتدایی از مدارس استثنایی شهرستان های شهریار، رباط کریم و کرج و ۱۷ دانش آموز شنوای هنجار که به روش تصادفی ساده از مدارس عادی همجوار با مدارس استثنایی انتخاب شده بودند اجرا شد.
یافته ها: در تحلیل یافته ها بین دانش آموزان کم شنوا و دانش آموزان شنوا در سطوح مختلف درک خواندن تفاوت معنی داری دیده شد (p<0.05).
نتیجه گیری: افت شنوایی بر سطوح مختلف درک خواندن تاثیر منفی دارد و به همین سبب بازنگری برنامه ریزی های آموزشی در مراکز استثنایی، به منظور هدایت آموزش از حفظی خوانی به سمت درک معنا و لایه های عمیق تر یادگیری، ضروری است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.