کاربست رویکرد سیستمی در ارزشیابی کیفیت هنرستان های فنی حرفه ای: موردی از ارزشیابی هنرستان های فنی حرفه ای دخترانه شهر تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کاربست رویکرد سیستمی در ارزشیابی کیفیت هنرستان های فنی حرفه ای: موردی از ارزشیابی هنرستان های فنی حرفه ای دخترانه شهر تهران دارای ۵۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کاربست رویکرد سیستمی در ارزشیابی کیفیت هنرستان های فنی حرفه ای: موردی از ارزشیابی هنرستان های فنی حرفه ای دخترانه شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کاربست رویکرد سیستمی در ارزشیابی کیفیت هنرستان های فنی حرفه ای: موردی از ارزشیابی هنرستان های فنی حرفه ای دخترانه شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کاربست رویکرد سیستمی در ارزشیابی کیفیت هنرستان های فنی حرفه ای: موردی از ارزشیابی هنرستان های فنی حرفه ای دخترانه شهر تهران :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : نوآوری های آموزشی

تعداد صفحات :۵۷

ارزشیابی و بهبود مستمر کیفیت هنرستان های فنی حرفه ای، به علت نقش و اهمیت روز افزون آن ها در تدارک نیروی انسانی در سطح پیش از دانشگاه، ضرورتی اجتناب ناپذیر است. هدف پژوهش حاضر ارزشیابی کیفیت هنرستان های فنی حرفه ای دخترانه شهر تهران، با استفاده از رویکرد سیستمی و ارایه راهکارهای بهبود کیفیت برای آن ها است؛ این مطالعه در دو مرحله جداگانه انجام شده است:۱. تدوین چارچوبی متشکل از ۱۹ عامل و ۲۳۷ نشانگر دروندادی، فرآیندی و بروندادی و ۱۲۹ معیار برای قضاوت؛۲. کاربست آن ها در ارزشیابی هنرستان های جامعه هدف.داده های موردنظر با استفاده از نظر ۱۵۹۰ نفر شامل: مدیران و معاونان هنرستان ها، هنرآموزان، هنرجویان، کارفرمایان، دانش آموختگان و خبرگان، با استفاده از پرسشنامه، مصاحبه و مشاهده، گردآوری و تحلیل شد.نتایج تحقیق نشان داد کیفیت بخش های درونداد و فرآیند در سطح «به نسبت مطلوب» و بخش برونداد در سطح «نامطلوب» قرار دارد و کیفیت هنرستان های دخترانه شهر تهران در سطح «نامطلوب» است؛ در پایان راهکارها و پیشنهادهایی برای بهبود کیفیت در هنرستان های فنی حرفه ای مورد بحث قرار می گیرد.

کلید واژه: ارزشیابی، رویکرد سیستمی، بهبود مستمر کیفیت، هنرستان های فنی حرفه ای دخترانه

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.