بررسی نگرش مصرف کنندگان و عوامل موثر بر پذیرش محصولات کشاورزی ارگانیک
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی نگرش مصرف کنندگان و عوامل موثر بر پذیرش محصولات کشاورزی ارگانیک دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی نگرش مصرف کنندگان و عوامل موثر بر پذیرش محصولات کشاورزی ارگانیک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نگرش مصرف کنندگان و عوامل موثر بر پذیرش محصولات کشاورزی ارگانیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی نگرش مصرف کنندگان و عوامل موثر بر پذیرش محصولات کشاورزی ارگانیک :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران (علوم کشاورزی ایران)
تعداد صفحات :۱۶
هدف کلی این پژوهش بررسی نگرش مصرف کنندگان محصولات کشاورزی ارگانیک و عوامل موثر بر پذیرش آن است . پژوهش از نوع کاربردی، روش پژوهش از نوع توصیفی – پیمایشی و جامعه آماری آن شامل مصرف کنندگان محصولات کشاورزی در پنج استان کشور بود. روش نمونه گیری تصادفی ساده و حجم نمونه بر اساس فرمول کوکران تعداد ۴۱۶ نفر تعیین گردید. ابزار پژوهش پرسشنامه ای بوده است که روایی (صوری و محتوایی) آن بر اساس نظر جمعی از استادان دانشگاه تهران تایید گردید و پایایی آن با استفاده از کرونباخ آلفا (a=0.818) تایید شد. داده های جمع آوری شده با استفاده از نرم افزار spsswin نسخه ۱۱.۵ تجزیه و تحلیل گردید. یافته ها نشان داد از نظر مصرف کنندگان، مهم ترین کانال ارتباطی جهت اطلاع رسانی به مردم رادیو و تلوزیون و مهم ترین روش، عرضه از طریق برچسب های خاص محصولات ارگانیک بوده است. با استفاده از تحلیل عاملی، مهم ترین عوامل موثر در پذیرش محصولات ارگانیک به چهار عامل آموزش و اطلاع رسانی، خدماتی – حمایتی، نظارت و اقتصادی دسته بندی شدند که در مجموع ۶۹.۷ درصد از واریانس موجود را تبیین نمودند.
کلید واژه: محصولات کشاورزی ارگانیک، نگرش، مصرف کنندگان، عوامل موثر
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.