بررسی مقایسه ای مدل های شاخص رضایت مشتری و ارایه مدلی برای سنجش رضایت مودیان مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
13 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مقایسه ای مدل های شاخص رضایت مشتری و ارایه مدلی برای سنجش رضایت مودیان مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مقایسه ای مدل های شاخص رضایت مشتری و ارایه مدلی برای سنجش رضایت مودیان مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مقایسه ای مدل های شاخص رضایت مشتری و ارایه مدلی برای سنجش رضایت مودیان مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مقایسه ای مدل های شاخص رضایت مشتری و ارایه مدلی برای سنجش رضایت مودیان مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدیریت بازرگانی

تعداد صفحات :۲۴

امروزه اندازه گیری و تعیین سطح رضایت مشتریان سازمان ها به یکی از دغدغه های اصلی مدیران آنها بدل گشته است. دراین مقاله، محققین ضمن معرفی مدل های موجود در زمینه شاخص رضایت مشتری، به دنبال شناسایی عوامل موثر بر رضایت و وفاداری مودیان مالیاتی می باشند. در این راستا با مطالعه ادبیات رضایت مشتری و نیز با استفاده از روش تحلیل محتوا قانون مالیات های مستقیم ایران و آیین نامه های اجرایی آن، قانون برنامه توسعه کشور، تصویب نامه طرح تکریم ارباب رجوع وسایر منابع موجود مورد بررسی قرارگرفت وتعداد ۲۲ فاکتور موثر بر رضایت مودیان شناسایی و سپس بر این مبنا پرسش نامه ای طراحی و دراختیارمتخصصین قرارداده شد. پس ازتحلیل عاملی اکتشافی داده ها، نتایج تحقیق نشان دادکه پنج دسته ازعوامل جهت سنجش رضایت مودیان مالیاتی دخیل می باشند که شامل کارکنان، انتظارات، ارتباطات، قانون و فرهنگ می باشد و مدل استخراج شده نیز توسط تحلیل عاملی تاییدی، مورد تایید قرار گرفت. در نهایت، مدل بر مبنای پرسش نامه ای که دراختیار مودیان مالیاتی مستقر دراداره کل امور مالیاتی مودیان بزرگ قرارداده شد، مورد سنجش قرار گرفت.

کلید واژه: شاخص رضایت مشتری، رضایتمندی مشتری، مالیات، مودیان

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.